|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Skriking og sovingVar hos legen i stad og uheldigvis så fikk vi ikke fastlegen vår for hun var ikke der i dag. Vi fikk en annen lege og han syns jeg gjør en dårlig jobb. Fikk følelsen av at han bare var der liksom. Spurte om å få henvisning til spesialist men da måtte jeg snakke med fastlegen min |
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Skriking og sovingHuff, da. Så slitsomt det er med sånne runder. Hvordan er det med magen hans? Jeg blir veldig dårlig av antibiotika selv, og hvis han plutselig våkner og står i bro kan det jo være plutselig luftsmerter eller lignende?
#23 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skriking og sovingJeg håper at efedrinen hjelper.
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Skriking og soving
Skal prøve og ikke bli gal |
![]() |
#25 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Skriking og sovingVi får håpe at det er begynnelsen til noen bedre, og at han sover godt i natt også.
#26 |
Passiv
|
Ja nå har jeg bada han og dryppa litt lavendel i badevannet og før jeg la han så smurte jeg litt lavendel på brystet hans. Det skal visst være slimløsende og beroligende, så får vi se da. Prøvde å gi han kamillete men det bare rynka han på nesa av og spytta ut |
![]() |
#27 |
Medlem siden: Oct 2006
Akkurat nå fikk jeg veldig lyst til å være en liten treåring som ikke får sove om natta...
#28 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skriking og sovingHvis dere mistenker magesmerter kan en liten varmeflaske lindre og gjøre at han sover hele natten :erfart:
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Skriking og sovingheidu |
![]() |
|
|