Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korleis lagar ein seg egentlig en klesstil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 21:21   #21
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis lagar ein seg egentlig en klesstil?

Opprinnelig lagt inn av Millivilli, her.

Når du sier at arbeidsklærne dine må tåle litt slag og spark, kjenner jeg at jeg blir litt nysgjerrig på hvor du jobber.

Ungdomsinstitusjon.

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg tror du hadde kledd en NoaNoa-stil godt. Strikkekjoler og lag på lag, og fine strømpebukser.

Ja, det trur egentlig eg også!

Joika, olakjolen er lik den Guniss viste bilde av lengre oppe her.

Gammel 09-03-09, 21:24   #22
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guniss, kor fann du den brune kjolen! :måha:

Gammel 09-03-09, 21:25   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå som jeg er blitt tynnere har jeg fått opp øynene for NoaNoa, de klærne er så lekre!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:28   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha. Den brune kjolen bestilte jeg i går.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:34   #25
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Noa Noa.

Gammel 09-03-09, 21:45   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Dette er vel FP-kjolen fra Ellos? Jeg kjøpte den i turkis i fjor, den var veldig fin da jeg var gravid.

Ellers er jeg så at jeg ikke skjønner dette med sommerklær, jeg, da, men det er sikkert fordi jeg nesten ikke bruker lyse farger. Jeg går stort sett i de samme klærne året rundt, bare med støvletter og tykke strømpebukser i stedet for sko.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:54   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor på ellos er den brune kjolen?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:00   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, ved nærmere ettersyn er den ikke lik min kjole - bortsett fra at det ser ut til å være samme materiale og type strikking. Min har høyt liv og er mindre utringet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:02   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-03-09, 22:03   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Hm..hvorfor vises ikke bilden mine fra Ellos?

Gammel 09-03-09, 22:05   #31
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ellers er jeg så at jeg ikke skjønner dette med sommerklær, jeg, da, men det er sikkert fordi jeg nesten ikke bruker lyse farger. Jeg går stort sett i de samme klærne året rundt, bare med støvletter og tykke strømpebukser i stedet for sko.

Sånn er eg også. Eg har aldri forstått det med sommar og vintergarderobe. Nokre plagg brukar eg stort sett berre om vinteren, men elles er det likt. Vintergarderoba er stort sett sommargarderoba + skjerf, støvlettar, strømpebukser, strikka cardigans og tjukke jakker.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:07   #32
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Joika, olakjolen er lik den Guniss viste bilde av lengre oppe her.

Og hvor kjøpte du den?

Gammel 10-03-09, 08:56   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Kjolen er merket Fransa, kjøpt på en slik butikk med ulike merker.

Eg har virkelig to garderober. Pakkar vekk mellom sesongane. Vår og sommar bruke eg mykje lin, skjorteblusar, kjolar, skjørt, og mykje av det er kvitt og lyst. Det er klær eg ikkje klare vintre opp for det står liksom sommar på det. Olabukser bruke eg omtrent ikkje frå vi bikke juni.

Gammel 10-03-09, 09:29   #34
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Eg brukar mykje baggy og hettejakker på fritida saman med lange inntilsittande toppar under.
På jobb brukar eg gjerne smale olabukser eller svarte tights som eg har oppi støvlettane,gjerne med lange strømper som stikk oppforbi støvlettskaftet. Ein tunika eller einsfarga topp med cardigan over. Eller olabukse med ein topp og korte støvlettar. Eg har ein litt tjukk trenshcoat med belte, ei litt kort boblejakke eller regnkåpe. (Kjøpte ei flott mønstrete fra Skogstad).
Begynner å bli litt kleslei no, og gledar meg til våren/sommaren.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:17   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hm..hvorfor vises ikke bilden mine fra Ellos?

Man må ta å lime inn de forstørra bildene fra Ellos nå

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:23   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Under kjoler på Ellos.
Synes Ellos har en del ok nå, også i det merket "Somewhere".

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...earchBackLink=

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 11:57   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg falt helt ut i det øyeblikket baggy bukser og hettegensere liksom ikke er fint.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 12:30   #38
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Samme her. Jeg bruker gjerne en topp fra Container med en langarma genser inni på vinterstid. Sist i går, faktisk. Jeg har ikke noe sommer- og vintergarderobe, alt brukes hele året.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 13:24   #39
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg falt helt ut i det øyeblikket baggy bukser og hettegensere liksom ikke er fint.

Det er jo stilig, men eg føle meg ikkje heilt vel i det på et vis. Litt som det står "33 år og nyskilt" i panna min.

Gammel 10-03-09, 15:53   #40
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Noa Noa har forresten fått inn en kjempefin linserie nå, med lang- og kortbukser, topper, kjoler og skjørt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.