|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal til Italia i 2 uker. Har leid stor villa i Umbria, like i nærheten av Toscana. Gleder meg
|
|
|
#2 |
|
Tankefull
|
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Her blir det nok bare en tur til sommerøyen og min familie på vestlandet.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal til Alcudia på Mallorca i slutten av juli. Det skal bli så deilig.
|
|
|
#4 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Sånn bortsett fra at jeg skal sitte pal foran tv'n og se Tour de France, så blir det sikkert noen fotturer i fjellet. Ingenting planlagt ennå. Skal til Italia og Sveits i september, kombinerer litt ferie (Italia) og VM i sykling, (Sveits) blir nok fryktelig moro som alltid! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?En uke på Alcudia i juni.
|
|
|
#6 |
|
Peppy!
|
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Jeg skal bestille reisen i kveld eller i morgen, avhengig av når vi blir enige om tidspunkter og hvor lenge vi skal være borte. Jeg vurderer enten to ukers ferie, og da på samme sted hele tiden, eller tre uker, hvor siste uken blir en tur rundt omkring for å se noe annet. Sist redigert av Pepper Lemon : 10-03-09 kl 13:56. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal 14 dager til Italia sammen med 3 vennefamilien. Tilsammen blir vi 20 stykker. Vi har leid leiligheter nors for Rimini og så satser vi på å få med oss Venezia, San Marino, Bologna og Parma. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Planene er klare, og i år blir det skikkelig campingferie på oss med campingvogna på slep. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi har leid hus gjennom www.mfh.co.uk i to uker på Mallorca i juni/juli. Foreldrene mine kommer ned og blir en ukes tid.
|
|
|
|
#11 |
|
nygift
|
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal en uke til Rethymnon (sånn ca slik det skrives) i Kreta i august.
|
|
|
|
#12 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal 2 uker til Alcudia i Juni. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
både her og der
|
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal to uker til Frankrike, ca. 10 dager i Sør-Frankrike og deretter noen dager i Paris. Gleder meg veldig mye!
|
|
|
#14 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi har planlagt å dra på hytta! Ikke de helt store planene for sommerferien med andre ord. Men i høstferien, vår første skolehøstferie, blir det en uke til Gran Canaria spandert av svigerforeldrene mine. Det gleder jeg meg til.
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?
Det kommer nok an på ungene. Vi drar sjelden på ren bilferie, men har alltid bilen med til Danmark. Vi har en unge som spyr hver mil (= begrenser veldig) og en som kunne kjørt til Italia i ett strekk hvis han bare har Kardemomme by på lydbok. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Vi kjører kort bit av gangen, og heller flere overnattinger på veien om det er langt vi skal. Ser en film i ny og ne, og de sover aldri når en planlegger at de skal sove (f.eks. ved at en kjører på kvelden). |
|
|
|
|
|
#18 |
|
seru
|
De gangene vi har vært på bilferie har vi kjørt maks 4 timer hver dag og gjerne på ettermiddag/kveldstid, sånn at ungene har fått kjørt seg litt på dagtid. Nå når de har blitt litt større kunne vi sikkert kjørt lengre etapper. I tillegg har vi dvd i bilen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?vi drar til www.gustavsvik.se med vogna på slep
|
|
|
#20 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal tre uker til LaManga i august.
|
![]() |
| Emneord |
| ferie |
|
|