Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Facebook og venneforespørsler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 17:44   #21
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook og venneforespørsler

Men hvordan kan jeg se om jeg tidligere har sendt venneforespørsel til noen og om den ev. er blitt avvist?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 17:56   #22
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men hvordan kan jeg se om jeg tidligere har sendt venneforespørsel til noen og om den ev. er blitt avvist?

Det kan du ikke. Tror jeg.

Gammel 12-03-09, 17:57   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men da er det jo ikke så rart om man blir forespurt flere ganger. Jeg har i alle fall ikke ført noen liste over hvem jeg har sendt venneforespørsel til ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:33   #24
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jovisst kan man det. Neste gang personen prøver å legge deg til som venn, får du en ny forespørsel.

Jeg mente det var slik bare om man avviste.

Gammel 12-03-09, 19:05   #25
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Får man begge de valgene, altså?

Gammel 12-03-09, 19:18   #26
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*ha* *ha* Jeg gjorde akkurat det samme. Sendte venneforespørsel (faktisk til noen her inne, men nei ikke HI. ) Jeg skjønte ingenting ettersom vedkommende ikke dukket opp i vennelista, men etter en tre-fire ganger ringte det en bjelle. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort, kanskje sendt en melding?

Gammel 12-03-09, 19:32   #27
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Får man begge de valgene, altså?

Jeg svarer meg selv: Nei, det får man ikke. Jeg har en venneforespørsel nå, og der får jeg velge enten bekreft eller ignorer.

Gammel 12-03-09, 21:28   #28
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Sv: facebook og venneforespørsler

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Merkelig at hun sender flere ganger da.

Jeg tror jeg ville latt være å svare jeg. Da kan hun ikke sende ny.

Det ville jeg og ha gjort

Noras mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 03:42   #29
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

De som jeg har "avvist" som venner har heldigvis gitt seg etter to-tre ganger.... Jeg gjør som flere her. Har kun de jeg faktisk ville snakket med hvis jeg møtte de på vennelisten min...

Gammel 14-03-09, 08:59   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått en venneforespørsel fra en jeg ikke kjenner. Men hun så knallpen ut - og sånt gir status, no? Jeg burde si ja?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 09:06   #31
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ryddet i vennelisten en del ganger og slettet mennesker jeg ikke ville snakket med om jeg traff dem på gaten.

Facebook har jo vært en slags åpner for kommunikasjon med enkelte gamle venner. Mennesker en ikke helt viste hvordan en skulle forholde seg til og som tok kontakt på FB ble det da lettere å snakke med også i RL.

Selvsagt er det mennesker jeg stusser på hvorfor de ønsker å være venner med meg, men da kan det være jeg gir dem en "sjans" ser hva som skjer også diskret sletter dem etter en stund.

Jeg har mennesker på listen min fra min studietid for 20 år noen har jeg ikke sett siden som jeg ikke har sett siden. De er nok de jeg setter mest pris på.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 13:50   #32
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sendt forespørsel til en kollega som tydeligvis hadde slettet meg en gang. Jeg må innrømme at jeg hadde glemt at vi hadde vært venner tidligere. En annen kollega som slettet meg har sendt meg ny forespørsel. Skjønner godt at han angret.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 13:55   #33
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det har nok gått litt sport i å ha flest mulig venner ...

Gammel 14-03-09, 14:04   #34
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg har sendt forespørsel til en kollega som tydeligvis hadde slettet meg en gang. Jeg må innrømme at jeg hadde glemt at vi hadde vært venner tidligere. En annen kollega som slettet meg har sendt meg ny forespørsel. Skjønner godt at han angret.

Det kan hende han har slettet sin profil og opprettet en ny, og ville fortsatt ha deg som venn

Jeg mener det skal være en mulighet, når du får venneforspørsel, og krysse av for at du ikke skal få flere fra denne personen. Det var hvertfall slit tidligere. Nå har jeg ikke brukt det på en stund.

Gammel 14-03-09, 20:32   #35
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Det har nok gått litt sport i å ha flest mulig venner ...

Næh.. det tror ikke jeg. Har i alle fall ikke det inntrykket. Å sitte på facebook er ikke noe man skryter av kjempemye, og jeg tror faktisk enkelte syntes det er helt ok å ha få venner. Da virker de også mindre aktive fort.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.