|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Leilighet på fjellet, noen med erfaringer?Jeg anbefaler foreldre med hytte på fjellet. Fri tilgang til hytte, uten særlig vedlikeholdsmas.
|
|
|
#22 |
|
En som trener
|
Sv: Leilighet på fjellet, noen med erfaringer?
Ikke om hytta er nyere enn 10-20 år, i følge noe offentlige greier mannen fant på nettet. Vi gjør aldri det (og vi har hytte et sted med MYYYYE snø). |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Leilighet på fjellet, noen med erfaringer?Hei. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Off the map.
|
Sv: Leilighet på fjellet, noen med erfaringer?Vi har en slags mellomting.
|
|
|
#25 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Leilighet på fjellet, noen med erfaringer?Her har mannen og jeg hatt noen runder frem og tilbake vi også. Sånn som det er nå har vi ikke råd til noen av delene, så diskusjonen er rent hypotetisk. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leilighet på fjellet, noen med erfaringer?
Søk Åremål på finn.no, det kan være årsleie for hele året, eller dele med noen. Det kan være som andre er inne på, at behov og ønsker endrer seg.
|
|
|
|
#27 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leilighet på fjellet, noen med erfaringer?Foreldrene mine har på Norefjell. Det er slett ikke det samme som å være på hytta, men det er veldig deilig. Det er varmt når man kommer, traller til bagasjen, oppvaskmaskin, vaskemaskin, badekar, basseng, spa og treningssenter på hotellområdet, lekerom til ungene om været ikke holder, ski in/out både på langrenn og slalom. Det er klart det er mer folk enn man treffer på hytta, men jeg har aldri følt at det er for fullt. Dette er jo et digert hotell, man finner sikkert mindre komplekser med mindre folk også. For meg som er ganske bedagelig anlagt er det perfekt. |
|
|
|
![]() |
|
|