Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bank i bordet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sier dere "Bank i bordet!"?
Nei, aldri. 11 11,00%
En gang i blant, og mener noe med det. 15 15,00%
En gang i blant, og mener egentlig ikke så mye med det. 36 36,00%
Ofte, og mener noe med det. 11 11,00%
Ofte, og mener egentlig ikke så mye med det. 6 6,00%
Veldig ofte/alltid, i de riktige sammenhengene, og mener noe med det 12 12,00%
Veldig ofte/alltid, i de riktige sammenhengene, og mener ikke så mye med det 6 6,00%
Annet 1 1,00%
Dustepoll 2 2,00%
Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 14:17   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bank i bordet!

Njash, banker litt i bordet ift sykdom og sånn feks. Men tror ikke særlig på det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 14:25   #22
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier det av og til, og dersom jeg sier det, så banker jeg også, men jeg tror ikke at det betyr noe.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 14:29   #23
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel kanskje sagt det noen få ganger i livet, om jeg har ment å si noe på en gammelmodig måte, men mener absolutt ingenting med det sånn okkult sett.

Gammel 17-03-09, 14:31   #24
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg banker ikke i bordet, men på hodet mitt (eller mannen sitt, dersom det skulle falle seg naturlig), av gammel (u)vane. Men jeg tror fortsatt ikke at det betyr noe som helst.

Gammel 17-03-09, 15:30   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg banker i bordet i ny og ne, men mener ikke noe med det igrunn.

Ellers hender det jeg sier "touch wood," og banker gubben i hodet.

Sist redigert av Inagh : 17-03-09 kl 17:29.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 17:04   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg sier det innimellom, og gjør det en sjelden gang iblant, og mener absolutt ingenting med det.

Ja, nettopp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 17:24   #27
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker aldri det uttrykket da jeg ikke finnes overtroisk.

Gammel 17-03-09, 22:11   #28
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en far og en søster som bruker dette uttrykket mye. Spesielt søsteren min er veldig overtroisk. Får noen slag i ryggen om jeg går på komlokk for eksempel.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 22:24   #29
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det hender det at jeg sier og gjør, og jeg mener å være litt teit når jeg gjør det.

Gammel 17-03-09, 22:50   #30
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jada, og når jeg skåler med noen, klinker vi alltid glassene sånn at fanden forveksler det med kirkeklokker og holder seg unna. Bare sånn for sikkerhets skyld, man vet jo aldri.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 00:17   #31
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

En gang i blant og mener egentlig ikke så mye med det.
Bruker det vel helst dersom jeg snakker om at det er lenge siden vi har vært syke og håper at vi ikke skal bli det. Uten at jeg tror det har noen som helst innvirkning.

September er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 02:17   #32
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Får noen slag i ryggen om jeg går på komlokk for eksempel.

Går på kumlokk? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Jeg banker av og til, og om det ikke er noe treverk i nærheten bruker jeg mitt eget eller andres hode. Mener ikke så mye med det.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 08:40   #33
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg sier det ofte.. er litt overtroisk..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 20:42   #34
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg banker i bordet i ny og ne, men mener ikke noe med det igrunn.

Ellers hender det jeg sier "touch wood," og banker gubben i hodet.

Gammel 20-03-09, 20:44   #35
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jada, og når jeg skåler med noen, klinker vi alltid glassene sånn at fanden forveksler det med kirkeklokker og holder seg unna. Bare sånn for sikkerhets skyld, man vet jo aldri.

Verd å ha i bakhodet …

Gammel 20-03-09, 21:18   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier det innimellom, men det betyr bare "la oss ikke ta gleden på forskudd". Jeg tror selvsagt ikke det betyr noe som helst for utfallet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 23:28   #37
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Aldri.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.