|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Er det ikke typisk?
Jeg har bråkete, rotete og møkkete unger. Til gjengjeld er de mye flinkere enn mange andre til å klare seg selv. Litjtausa finner fram og tar på seg alle klærne selv når hun skal ut og leike. Lille skatt spiser all mat, inkludert grøt, selv. Hun spiste hele skiva, med skorpe og alt, fra hun var 11 mnd gammel. Selvsagt er det litt flaut når de løper rundt som villmenn og roper nei nei nei nei. Men da er det ekstra kjekt å sette seg ned med en kaffekopp etterpå mens mine unger spiser selv, og se på at de som har veloppdragne unger må drive og mate dem og varte dem opp.
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det ikke typisk?Ah, noen er gale. Jeg kjenner en som bruker gensersmekke på ungene på 8 og 11 år når de skal spise mat som kan sette flekker, de tar det med ut på tur til og med, og det er ikke lov å rote på barnerommet. Og, de ble smekket over fingrene når de skulle ta på som "ulovlig" da de var mindre.
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Er det ikke typisk?Altså, man har da et dårlig navn og rykte man må ta vare på.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Er det ikke typisk?Akkurat det med møkkete unger er vel noe som er snudd på hodet nå i forhold til tidligere tider? Nå er det jo stor stas med møkkete unger - det betyr jo at de har vært ute og klatret i trær istedet for å sitte klistret til Playstation.
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det ikke typisk?
|
|