|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Nei,det har jeg aldri vært.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Jeg hadde den desidert eldste faren på skolen, men var ikke flau i et eneste øyeblikk, han var også den kuleste, mest morsomste og mest engasjerte av noen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Pappa var omtrent ikke tilstede så han teller ikke. Han var rett og slett en ikke-person nesten hele oppveksten. Han bodde bare under samme tak som oss, men var ellers lite opptatt av oss. Mamma var jeg på en måte flau over. Men det var sjeldent jeg hadde noen med meg hjem. Det måtte mamma vite om i mange dager på forhånd slik at hun fikk ryddet og vasket hele huset, selv om hun faktisk tørket støv og vasket gulv hver eneste dag. Så jeg gadd liksom ikke styre med det. OVernattingsgjester kunne jeg bare glemme. Det som var flaut var at jeg fikk kommentarer fra andre om at mamma ikke hilste på de og så sur ut. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Jeg har ikke vært særlig flau over foreldrene mine, men jeg kjenner godt til fenomenet ettersom storesøsteren min syntes de var skikkelig pinlige, og ble rasende om de gikk og leide hverandre for eksempel. Jeg var imidlertid litt flau over mammas bil en periode, hvor jeg fikk for meg at den var spesielt dust. Så jeg nektet å sitte på i den, og om jeg måtte så lå jeg flat i baksetet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Desverre så må jeg nok helt ærlig kunne si at jeg var flau av min far i hele ungdomstiden, til tider er jeg det enda. Dvs, jeg har så og si ingen kontakt med ham foruten det som er strengt tatt nødvendig. Grunnen til at jeg val flau har nok utgangspunkt i livsstilen til min far og det at han sjeldent stilte opp for meg og min bror til tross for at det var hos han vi bodde. Det var heller besteforeldrene våre, som bodde under samme tak, som tok seg av oss. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Nei det var jeg ikke, kan hende de var flau over meg til tider, særlig i min svarteste tenåringsperiode. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Ja, var det. Særlig når mamma alltid skulle fikse opp i all uro i gata og skulle engasjere seg i alt på skolen
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?
|
|
|
#10 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Når jeg ser på det i ettertid, skjønner jeg ikke hva jeg var så flau over.
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Jeg var vel ikke flau på en generell basis, men det var masser av episoder som gjorde meg hinsides flau. De var unge og engasjerte foreldre, og jeg husker spesielt da mamma ble gravid med min minste søster. Jeg var da 14 år, og var uberflau over at de fortsatt bedrev slikt |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Nei, det kan jeg ikke huske. Innerst inne tror jeg at jeg var litt stolt, faktisk. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Nei det var jeg ikke.
|
|
|
#14 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Nei, kan ikke huske at jeg noen gang var flau eller skjemtes over mine foreldre. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Nei, jeg kan ikke huske at jeg var det, egentlig. Men jeg kan fint finne på å bli flau over mamma nå i voksen alder. Det hender at hun sier og gjør utrolig merkelige ting.
|
|
|
#17 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Jeg syntes de var håpløst strenge, men jeg var ikke flau over dem.
|
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Ja, jeg var det. Jeg tror ikke det var noe spesielt galt med dem, jeg var bare flau likevel. Vel, det var unødvendig av mamma å komme inn på klassefesten for å hente meg, når de andre foreldrene bare ventet utenfor da. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?Å ja, det hendte ofte. Mamma solte seg toppløs og barberte seg ikke under armene, dét syntes jeg var ekstremt pinlig i en periode. En gang hentet pappa meg på fritidsklubben i full ishockeymundur (han kom fra trening), det syntes jeg også var flaut. Pappa og hans nye kone var nyforelsket og utagerende kjærlige - dvs håndholding og raske kyss - veldig lenge. Pinlig, pinlig. I etterid ser jeg jo at det var jeg som var en døll og konform fjortis.
|
![]() |
|
|