Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det snør, er det mulig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 09:00   #21
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det snør, er det mulig??

Gammel 27-03-09, 09:01   #22
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

I østfold er det meldt regn i morgen så jeg håper og tror at snøen vi får i dag blir borte imorgen.
jeg vil ha vår nå...

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 09:03   #23
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sliter med å venne meg til dette. Vant til at det e vår på disse tider.
Vestlending på østlandet.

Gammel 27-03-09, 09:05   #24
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg sliter med å venne meg til dette. Vant til at det e vår på disse tider.
Vestlending på østlandet.

jeg må si at jeg som østlending er ikke vant med dette heller... vil ha vår...

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 09:31   #25
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sannereg, her.

jeg må si at jeg som østlending er ikke vant med dette heller...

Joda. Det er ganske vanlig med en sånn vinterkrampetrekning i slutten av mars. Du har vel ikke glemt påsken i fjor?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 09:32   #26
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av astrid_d, her.

Dette tærer bare på den gamle snøen.

Det var min optimistiske replikk ved frokostbordet også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 09:33   #27
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sannereg, her.

jeg må si at jeg som østlending er ikke vant med dette heller... vil ha vår...

Jeg har gått i 17. mai-tog i snøvær og det i den sørlige delen av østlandsområdet. Dette er helt normalt faktisk.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 10:20   #28
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Her har det til opplysning kommet ihvertfall 10 cm og det ser ikke ut til at det skal slutte å snø riktig ennå.
I går var minsten og en kompis ute med skateboard og joggesko, jeg vurderte å vaske vinduer, kanskje pakke ned litt av vinterklærne og sette ut møblene på verandaen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 10:36   #29
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Her har det til opplysning kommet ihvertfall 10 cm og det ser ikke ut til at det skal slutte å snø riktig ennå.
I går var minsten og en kompis ute med skateboard og joggesko, jeg vurderte å vaske vinduer, kanskje pakke ned litt av vinterklærne og sette ut møblene på verandaen.

Jepp. Sparkesykkelen fra i går står nå neddynget i snø utenfor her. Og eh jadda, hagestoler med puter har fått 6-7 cm snø på seg. Vinterdressene er faktisk pakket ned og snømåka stjålet utenfor døra her forrige helg. Ja kosten også.
Hadde ingen planer om å kjøpe ny snømåke før om minst et halvt år, men har må man visst på byggmakker i dag.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 10:37   #30
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Begynte her for litt over en time siden. Jeg skal på jobb i ettermiddag, får håpe folk oppfører seg ordentlig i trafikken slik at jeg får rolige vakter (og får pleie min vonde hals...).

Jeg pleier forresten aldri å pakke vekk vintertøy før tidligst langt ut i april, har tross alt bodd noen år her i landet og vet bedre....

Gammel 27-03-09, 10:41   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Jeg pleier forresten aldri å pakke vekk vintertøy før tidligst langt ut i april, har tross alt bodd noen år her i landet og vet bedre....

Jeg vet også bedre, men tenkte å pakke vekk litt da. Ullbukser og slikt.
Men slik det ser ut nå tror jeg det blir lenge til.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 10:43   #32
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Ikke sant? Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så overrasket. Det er fortsatt bare mars. Og snøfallet har vært varslet i mange dager.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 10:43   #33
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det snør her også. Iben og bhg skal ha solfest i dag.

Gammel 27-03-09, 10:50   #34
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss har det snødd mye. Og jeg var ikke mere fornøyd med at jeg fikk all snøen som falt ned fra hekken når bildøra kom såvidt borti rett i nakken når jeg satte lillebror inn i setet sitt.

Vi pakker aldri vekk vintertøyet før etter påske, men jeg hadde som smått begynt å finne frem litt vårdresser og jakker i tillegg da.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 11:07   #35
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg er lei av snø, men det kom ikke som noe sjokk dette.
Lei av snøen bare, ønsker meg så veldig grønt gress, sol og varme.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 11:14   #36
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At det snør nå syns jeg bare er fint. Jeg skal vaske gulv idag og det er deilig å slippe å tenke på hundens skitne poter når vi har vært ute på tur. Det har vært skikkelig jørmete noen dager nå, noe jeg ikke fikk med meg før jeg så sporene etter bikkja gjennom hele huset.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 11:15   #37
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det snødde faktisk her også i dag tidlig. Heldgivis ga det seg. :letta:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 12:18   #38
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det snør, er det mulig?

Snø i mars er da ikke noe spesielt her i alle fall. Værre er det om det snør i juni... Jeg husker forresten på burdagen min da jeg fylte 25, det var i april, da hadde det snødd så mye dagene før at snøen gikk godt over hodet på meg, på flatmark. Det var i fjellbygdene i Trøndelag. Der kommer våren gjerne ikke før i mai.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 12:22   #39
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det snør, er det mulig?

Det var kjipt at det var kommet så mye snø i dag. Men det er jo mars, og både mars og april er måneder med både frost og muligheter for snø. Også på østlandet.

Men, lengter etter våren, ja.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 12:24   #40
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble ordentlig deppa da jeg tittet ut av vinduet i morges. Nå var jeg klar for vår altså!! Arghh..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.