|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Vi har brukt sandaler i barnehagen i hele vinter. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Lillebror på 2,5 år og storesøster på 6 år har begge to tinyzone skinntøfler i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?
De ser flotte ut de, og ikke nødvendigvis store og klumbete. Når jeg mener det, tenker jeg gjerne på sandaler og tøfler med såle og borrelås eller glidelås. Min erfaring er at de ofte blir tatt av, av barna, og de da går rundt uten tøfler. Skinntøfler og crocs virker som de blir værende på føttene. Men slike tøfler som du beskriver virker som kanskje har litt varierende kvalitet. Har sett slike som har mistet fasongen litt og blitt "skjeve" slik at foten går skeivt på sålen - hvis du forstår hva jeg mener (klønete forklart). Og da ser de ubehagelige ut. Men det trenger ikke å være tilfelle med disse som du har bilde av.
|
|
|
#24 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?I fjor hadde vesla Crocs i barnehagen, men i år har hun kun ville hatt skinntøfler alla Robeez. Husker ikke merket, men de ble bestilt fra utlandet (fikk link på NM) for et par år siden. Hun er veldig varm av seg, så er nødt til å ha noe som puster......har prøvd vanlige tøfler på henne, både hjemme og på hytta, men de tar hun av etter kort tid da hun blir så varm på bena. Da storesøster gikk i barnehage, brukte hun nesten bare skinnsandaler, året rundt. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Mine barnehagebarn bruker de som Monsoon viste lenger opp her på vinteren, og Robeez/Tinyzone/Lil Joes når det er varmere.
|
|
|
#27 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Storebror bruker fortsatt sine skinntøfler - fra alveslottet - i barnehagen. Han er nå 4,5 år og har valgt dem selv framfor et par crocs som han også har der.
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Ungene mine har ikke brukt innesko i barnehagen siden det er varmekabler i gulvet. I friluftsavdelingen er det skinntøfler med ullfór og crocs mammoth som er brukt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Han bruker noen slags gymsokker med gummi under, kjøpt på Barnas hus.
|
|
|
#30 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Peder bruker slike små skinntøfler (ala Alveslottet) nå. Hannah crocs.
|
|
|
#31 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Her er det skinntøfler iallefall, Tinyzone: http://lilledu.no/products/plone/web...e_skinntoefler
|
|
|
#32 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Lillebror har brukt sommersandaler som innesko inntil i fjor da vi kjøpte crocs.
|
|
|
|
#34 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Nå har ikke jeg barn i barnehage akkurat nå, men her hjemme bruker vi myke skinntøfler fra Nøstebarn (pololo - de har også masse andre motiver enn akkurat de Nøstebarn har).
|
|
|
#35 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?I barnehagen bruker lillebror skinntøfler fra Bisgaard. De er myke, men har litt tykkere/mykere såle enn f.eks skinntøflene fra alveslottet (som vi også var veldig fornøyd med). Tøflene har gummi under sålene, så de er sklisikre. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Her går det i myke skinntøfler (de som alveslottet solgte før) og rosa turnsokker fra HM. Jentene er 4,5 og 3 år. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Prinsessa, 1 år, bruker sånne skinntøfler mange refererer til. Har hatt fra flere steder, norske nettbutikker og StarChild. Var ikke dyrt å bestille direkte fra SC, og betalte 168,- inkl. porto.
|
|
|
#38 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Min 2,5åring har Batman Crocs. Nekter å bruke noe annet....
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Disse bruker vi, cocomma: |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Myke skinntøfler fra Exit har vi brukt, vært kjempefornøyd med de! Ikke er de dyre heller. |
|
|
|
![]() |
|
|