Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mazungen dekorerer kake ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-09, 22:33   #21
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mazungen dekorerer kake ...

Den så virkelig strålende ut. Og veldig god ut, mye bedre enn diverse cacas-kaker jeg har sett. Med det mener jeg at jeg virkelig fikk lyst på et stykke.

Ser ut som om hun har fått kose seg med masse stilig tilbehør også - sånn skal det jo være.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 22:34   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er faktisk enig i med henne
Fin kake!!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 22:54   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Så flink hun har vært! jeg synes den var kjempefin!

Gammel 29-03-09, 22:56   #24
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det var MIN bursdagskake hun pyntet. Også bryllupsdagskake. Dere ser vel gifteringene (tegnet av min mann som nok ikke bør skifte beite til konditor), eller 8 tallet som det ser ut som...

Men kaken var kjempefin da! Flink er hun.

Gammel 29-03-09, 23:32   #25
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Den var jo flottere en ferdig pyntet konditorkake , pyntet med ekte skapeglede . ( å dåpskaka til lilleleo viser jo at hun er bedre en profesjonel konditor . )

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 23:36   #26
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Den var veldig fin.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 23:45   #27
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Så moro å slippe til frøkna. Dette var virkelig til inspirasjon.
Kan tenke meg hun stor koste seg både under pyntigen og når den skulle spises.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 00:43   #28
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Et kunstverk, jo.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.