|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal en dag på fjellet viss det er pent ver. Resten av påsken skal jeg og ungene til mine foreldre for å være med i lamminga. Eldste jenta vil prøve å ta i mot et lam, så det blir spennende.
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal ha en lang deilig påskeferie på hytta. Masse besøk av familie og venner, og vi skal også på overnattingsbesøk hos venner i løpet av påsken.
|
|
|
#4 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Her blir det nok hjemmepåske, dvs bypåske, som vanlig. Tørr jeg gjette så blir ikke påska noe særlig annerledes den enn dagene ellers... Savner litt å reise bort, dra på ei hytte eller lignende og bare slappe av. Må visst se til å ta ansvar og snart få meg et liv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal til fjells hele påsken |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?Hvis snøen blir borte skal jeg forsøke å få i stand ute til sommeren. Hvis ikke lurte jeg på å ta en tur til Legoland med ungene hvis jeg orker. Eller så har jeg fryktelig lyst til å låne bort ungene en dag og sitte på Aker Brygge i sola med drømmeprinsen og god mat og et glass vin, men det spørs vel om blir noe av. |
|
|
|
#8 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Jeg har planer om å sitte på verandaen i sola (har bestilt sol!) og vente på at fødselen skal starte.
|
|
|
|
#10 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal slappe av hjemme. Grille, gå turer i finværet, mor syr, far leker med bil, påskekrim - ja, kanskje det blir plass til en aldri så liten påskemarsipanbit også.
|
|
|
#11 |
|
Einsam
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?Reiser til mine foreldre og leverer ungene i palmehelga, ettersom jeg jobber man-ons. Reiser etter til fjells torsdag, regner jeg med. Må få tatt en barselvisitt ila påsken også, mulig det blir helt på tampen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?Til fjells med vennefamilie. Håper på flott vær og mange skiturer, for å avslutte vinteren ordentlig. For etter påske vil jeg ikke se mer snø. Basta!
|
|
|
#13 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Det blir hjemmepåske på oss
|
|
|
#15 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?
Vi også. Bare med dusj. Og oppvaskmaskin.
|
|
|
#16 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal kose oss hjemme og grille på terrassen hvis det blir bra vær, gå turer og kose oss masse. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva gjør dere i påsken?Jeg har tenkt til å føde i påsken, så jeg holder meg i byen.
|
|
|
#18 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Jobbe. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi drar til Femunden. Barne mine, min mor og jeg. Mannen min må sitte hjemme og lese anatomi. I 7 år har jeg vært i eksamenmodus på denne tiden, nå er det mannen min.... |
|
|
|
![]() |
|
|