Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 10:34   #21
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!

Storebror lurte meg i morges: Mamma, det er sirkus i byen og det er en elefant som har rømt.

Samt den klassiske med edderkopper i taket og på hodet til mamma.

I fjor lurte vi storebror grundig. Vi sa til han at nå var han stor nok til å GÅ til barnehagen alene. Han skulle få matpakke i sekken slik at han kunne spise om han ble sulten. Og han skulle få med regnjakke som han måtte ta på om det begynte å regne.

Han: jammen mamma da.... Jeg kan jo ikke veien.

Jeg: APRIIIIIL!!

Han:

Gammel 01-04-09, 10:37   #22
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Denne vil jeg gjerne vite mer om. Kan ikke dere mimre litt for oss nye brukere?

Kan dere?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 11:25   #23
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble vekt tidlig i dag av min mann med beskjed om at badegulvet var fullt av vann, "-tror det er lekkasje et sted!"
Hvorpå jeg spratt opp og løp inn på badet der min 4 år gamle datter satt og lo og ropte, Aprilsnarr!!!

Gammel 01-04-09, 11:25   #24
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg har allerede lurt oppegående FP brukere.

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 11:30   #25
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg blir garantert lurt idag, lettlurt som jeg er. Men tror jeg har avslørt spøken i avisa

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 12:41   #26
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Storebror lurte meg i morges: Mamma, det er sirkus i byen og det er en elefant som har rømt.

Samt den klassiske med edderkopper i taket og på hodet til mamma.

I fjor lurte vi storebror grundig. Vi sa til han at nå var han stor nok til å GÅ til barnehagen alene. Han skulle få matpakke i sekken slik at han kunne spise om han ble sulten. Og han skulle få med regnjakke som han måtte ta på om det begynte å regne.

Han: jammen mamma da.... Jeg kan jo ikke veien.

Jeg: APRIIIIIL!!

Han:

Ja glemte å skrive at det tar 10 min å kjøre til der han gikk i bhg

Gammel 01-04-09, 22:43   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Denne vil jeg gjerne vite mer om. Kan ikke dere mimre litt for oss nye brukere?

http://www.foreldreportalen.no/forum...ght=aprilsnarr
http://www.foreldreportalen.no/forum...ght=aprilsnarr

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 22:57   #28
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Å herlighet, det der hadde jeg glemt! Husket bare da forumet ble råsa, men denne var jo enda bedre.

Gammel 01-04-09, 23:13   #29
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Så fornøyelig!

Gammel 02-04-09, 01:04   #30
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og ene kollegaen min lurte ene ledern vår trill rundt i dag. Vi gikk inn på kontoret hennes og fortalte forsiktig at vi begge var gravide og hadde termin samtidig. Ledern gikk rett på den stakkars og ble helt satt ut. Vi tusla ut av kontoret hennes og kom tilbake etter et minutt og sa aprilsnarr.
Dere kan tro vi lo godt etterpå.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 03:40   #31
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg og ene kollegaen min lurte ene ledern vår trill rundt i dag. Vi gikk inn på kontoret hennes og fortalte forsiktig at vi begge var gravide og hadde termin samtidig. Ledern gikk rett på den stakkars og ble helt satt ut. Vi tusla ut av kontoret hennes og kom tilbake etter et minutt og sa aprilsnarr.
Dere kan tro vi lo godt etterpå.

Pjokken (4) og jeg bestemte oss for å lure pappaen kl 08 i morges, og skrek forferdet til ham at det var en "diger elg i hagen, fort deg kom og se!!!" Han raste ned trappa fra andre etasje med vesla på armen, styrtet til vinduet "hvor!??" da pjokken og jeg knakk sammen i latter.

Elgespøker har blitt min spesialitet 1. apri. Glemmer å pønske ut noe nytt.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 08:46   #32
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk høre om en fin en;
En venn hadde fjernet den store flatskjerm-tv'n fra stua og satt fram en liten reiseradio i stedet. De ungene kom hjem fra skolen og skulle se Disney chanal ble de lange i maska gitt, da de fikk beskjed om at foreldrene hadde blitt enige om at barna så for mye på tv, så nå ble det bare radio framover...

Sist redigert av M&M : 02-04-09 kl 08:47. Årsak: skriveleif
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 09:08   #33
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Fikk høre om en fin en;
En venn hadde fjernet den store flatskjerm-tv'n fra stua og satt fram en liten reiseradio i stedet. De ungene kom hjem fra skolen og skulle se Disney chanal ble de lange i maska gitt, da de fikk beskjed om at foreldrene hadde blitt enige om at barna så for mye på tv, så nå ble det bare radio framover...

Gammel 02-04-09, 10:42   #34
Skvetten
Passiv

Standard

Plutte sendte melding om at han og dama trengte min hjelp. Dama var blitt gravid nemlig. Vel som den garvede modern jeg er sendte jeg tilbake at han kunne sende den til sin far (som ikke kjenner gutten så veldig godt). : ond:

Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:50   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæææ? Er det TO år siden? Trodde det var i fjor! *dåne*
Admin hadde forandret signaturen min så det stod "koz fra Iset" eller noe sånt.

Men da de forandret alle prikkene våre til å bli røde, det var i fjor, sant?

Gammel 02-04-09, 10:58   #36
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæææ? Er det TO år siden? Trodde det var i fjor! *dåne*
Admin hadde forandret signaturen min så det stod "koz fra Iset" eller noe sånt.

Men da de forandret alle prikkene våre til å bli røde, det var i fjor, sant?

Nei, det var jo nå nylig, til jul eller noe sånt!
I fjor - var det ikke da forumet ble råååsa?

Gammel 02-04-09, 11:25   #37
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde fri på jobben i går, men i dag fikk jeg meg en god latter over en aprilspøk som foregikk her.

En av bilselgerene våre hadde gått på en aprilspøk fra en av mekanikerene. Han hadde fått beskjed om at det hastet veldig med å ringe til en Kjell. T. Ringen som ville kjøpe en bil, og måtte få tak i han kjapt siden han var på vei for å kjøpe en annen bil. Selgeren hadde fått nummeret til Sem Kretsfengsel og rakk og spørre etter kjelltringen som ville kjøpe bil før han skjønte at dette var noe muffins.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.