|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Storebror lurte meg i morges: Mamma, det er sirkus i byen og det er en elefant som har rømt.
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!
Ja glemte å skrive at det tar 10 min å kjøre til der han gikk i bhg
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Drømmeprinsen driver med aksjer og hoppet nettopp i stolen over at statoil skal satse 10 milliarder på vindkraft. |
|
|
|
#4 |
|
Stiv
|
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg hadde glemt hele datoen, helt til jeg hørte på lokalnyhetene at Hordaland skal bli prøvefylke for politi med hijab.
|
|
|
|
#5 |
|
geskjeftig
|
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg tilstår å ha blitt lurt flere ganger i dag allerede. Til mitt forsvar har jeg vært oppe i over tre timer, og man er kanskje litt ekstra lettlurt før sju om morgenen.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Lillebror gråt i hele natt over vondt i øret så han er hjemme i dag også. Storebror nevnte i morges at han også hadde vondt i øret, men jeg glemte det og sendte ham på skolen. Det var antagelig en aprilspøk, ikke sant? Han har sikkert ikke vondt i øret egentlig? :dårligmamma: |
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg kommer garantert til å bli lurt. Jeg er så naiv og godtroende, så jeg får meg ikke til å tro at noen forteller meg noe som ikke er sant, og blir lurt, gang på gang. Til alt hell (vel, det var kanskje litt overdrevet), er jeg syk, og slipper i hvertfall unna gjengen på jobben, jeg tipper de har planlagt årets aprilspøk på meg siden jeg kom tilbake fra barselpermisjon.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg har allerede lurt oppegående FP brukere. |
|
|
|
#10 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg blir garantert lurt idag, lettlurt som jeg er. Men tror jeg har avslørt spøken i avisa
|
![]() |
|
|