Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva handler ekteskapet om?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-09, 09:51   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva handler ekteskapet om?

Ååh!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 09:35   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kompromisser og skattefordeler, ja.

Næh, hva handler det om, egentlig? Løfter?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 09:46   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for enda flere bidrag, men talen er holdt for flere dager siden.

Brukte endel av ordene her, sa noe sånt som at ekteskapet handler om blabla svulstige ord, bla bla, men mest av alt handler det om hverdager.

Sist redigert av Elise : 08-04-09 kl 09:54.
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 12:57   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg handler ekteskapet mest om å ha muligheten til å dele livet mitt med en jeg setter veldig høyt. Noen dager står han ikke så veldig høyt i kurs, men det handler jo også om evnen til å gi og ta. Jeg synes helt klart ekteskapet er bedre enn sitt rykte.

Åja. Gammel tråd.

Gammel 08-04-09, 13:18   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

For meg handler det om å ha noen å dele absolutt alt med.
På godt og vondt.
Veldig klisjeaktig, men han er min klippe i livet kan man vel si.
Når alt går i mot meg, vet jeg at han er der. Uansett.
Den store jobben ligger i at jeg skal prøve å være det samme for han som han er for meg.

MEN!
Man trenger ikke å være gift for å ha det slik, for vi hadde det slik i alle årene før vi giftet oss også. Men slik er det vel med det meste. Alt untatt bryllupsfesten kansje

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.