|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Einsam
|
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?1.klassingen har Reimatec-vårbukse, uten seler. Bruker ikke regnbuksa, selv om vi har en med seler liggende i reserve. Men, har brukt Skogstad vinterbuksa frem til nå omtrent lell. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Litt usikker på hva du ser på som tykt eller tynt, men vår førsteklassing har Arctic Living regntøysett med seler.
|
|
|
#24 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Førsteklassingen her begge deler. Han har 'gummi' bukse, tynn regnbukse og allværsbukse. Han har også ordentlig 'gummi' regnjakke, tynn regnjakke, allværsjakke fra Skogstad og softshelljakke fra Bergans.
|
|
|
#25 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?1.klassingen min har allværsjakke og bukse fra Po.P. Det er seler på buksa, men han knepper dem av og bruker dem ikke. Jeg er utrolig fornøyd med denne løsningen og han har ikke brukt regntøy på skolen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Førsteklasingen min bruker Helly Tech bukse og jakke, uten seler. Får ikke regntøy med seler i str 134/140 tror jeg.
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Nå har jeg endelig fått tak i utebukse, så svaret er vanntett Skogstadjakke og vanntett Reflexbukse. |
|
|
|
![]() |
|
|