Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

VERSTE julesang?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 00:10   #21
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: VERSTE julesang?

Hvorfor er det ikke lov til å spille den sangen Desembermamma la inn? Trodde bare den var veldig ironisk, jeg.

Jeg synes også "Rocking around ..." er morsom. Den med fortennene er bare teit, litt i kategorien "Grevinnen og hovmesteren" (som jeg synes er utrolig kjedelig).

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:11   #22
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Heidi Klum - Wonderland
Crazy Frog - Last Christmas

Begge godbitene finner du her.

(Link åpnes på egen risiko)

Gammel 16-12-06, 00:44   #23
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Glade Jul er møkkjedelig.

Gammel 16-12-06, 00:55   #24
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil bare si alt med Rune Rudberg er helt håpløst.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:58   #25
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den er fin, Desembermamma.

Dårlige julesanger er alt av Vikingarna ol. Ikke at sangene nødvendigvis er ille, men typen musikk gjør dem ille.

Enig..

Gammel 16-12-06, 00:58   #26
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julekveld i skogen er stor humor synes jeg.

Jeg tror Last christmas med Wham er aller verst. Fytti så kjedelig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:09   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tidenes verste julesang må være den der nissesangen til Harald Rønneberg.

På god nr to kommer Bella Notte, Julekveld i skogen og en eller annen Hosianna-sang jeg har på en cd. Skrekkelig.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:14   #28
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den er fin, Desembermamma.

Dårlige julesanger er alt av Vikingarna ol. Ikke at sangene nødvendigvis er ille, men typen musikk gjør dem ille.

Enig. Og muzakversjoner av julesangene. Grøss og gru!

Gammel 16-12-06, 01:17   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig i at danseband-versjoner er ille. Bella Notte på min jule-cd er i dansebandversjon. Sikkert han der Christer-et-eller-annet. :grøss:

Gammel 16-12-06, 01:20   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

en eller annen Hosianna-sang jeg har på en cd. Skrekkelig.

Hosiaaaanna i det høøøøøye. :gauler:

Gammel 16-12-06, 01:20   #31
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Julekveld i skogen er stor humor synes jeg.

Jeg tror Last christmas med Wham er aller verst. Fytti så kjedelig.

Rektoren på barneskolen hvor ungene mine går har sluttet og hadde siste dag på torsdag.
Av alle sanger så skulle 7. klassingene synge Last Christmas for henne.
(eldstemann går i 7. klasse)
Skjønner ikke het hvorfor de valgte den jeg da, for det skulle vel være en avskjedssang tror jeg............

Gammel 16-12-06, 01:22   #32
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Tidenes verste julesang må være den der nissesangen til Harald Rønneberg.

På god nr to kommer Bella Notte, Julekveld i skogen og en eller annen Hosianna-sang jeg har på en cd. Skrekkelig.

Som gammel speider (som sov under bibelgreiene på leirene) så har jeg mange ganger gått opp kirkegulvet med lys og sunget Hosiaaaana i det høøøyeste osv osv (men husker minimalt av teksten nå gitt)

Gammel 16-12-06, 01:22   #33
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Vikingarna er nydelig til sammenligning.

Gammel 16-12-06, 01:55   #34
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Foreldrene mine har en LP-plate med Dolly Parton hvor hun synger julesanger. Den spiller de hver eneste jul.

Jeg synes også "jeg så mamma kysse nissen" kan være temmelig grusom.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 02:09   #35
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen

Hvordan kunne jeg glemme den.

Gammel 16-12-06, 03:16   #36
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Rocking around the christmas tree" med Mel og Kim er jo bare genial da! Videoen er festlig:

- I feel like a spare bit of holly!
- What do you mean?
- Green, and sourrounded by pricks!

Ellers må jeg si at Maria Careys jule-CD er grusom; gud som den dama hyler og skriker.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 11:29   #37
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Liker nesten alle julesanger jeg..
MEN,Cowboynissen av Arne Bendiksen klarer jeg bare ikke

Gammel 16-12-06, 11:35   #38
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Åh, den synes jeg er så søøøøt!

Gammel 16-12-06, 12:03   #39
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den potpurrisangen til Wenche Myhre med en del av de kjente julesangene høres helt skrekkelig ut. Hver for seg er sangene greie, men akkurat den innspillingen grøsser jeg av. Nå har jeg aldri likt stemmen til Wenche Myhre heller da.

Wenche Myhre kvekker jo mer enn hun synger...
Men altså: Hvorfor er det ikke lov å spille "Julekveld i skogen" på NRK?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 12:10   #40
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Foreldrene mine har en LP-plate med Dolly Parton hvor hun synger julesanger. Den spiller de hver eneste jul.

Å pjuk, den og alt med Arne Bendiksen. (Hva er det med den mannen? ) Dolly Parton er jo dritbra.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.