|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan dekker du bordet på julaften?
Jeg elsker å bli invitert på middag... å nyte mat vi ikke har styrt med selv... men det skjer ikke så veldig ofte til tross for stor vennekrets. Mon tro om det har sammenheng med at mannen er "hobby-gourmetkokk" og jeg er "hobby-interiør-designer-inklusiv borddekker" Sist redigert av Nooria : 26-12-06 kl 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvordan dekker du bordet på julaften?Jeg elsker å planlegge bord. Enten det er julaften, vennefest eller venninneklubb. Lageret at rekvisita er stort og fylles opp på Danmarksturer. Mye gøy i Danmark. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
Jeg hadde ikke turt å invitere dere hjem til meg. Til tross for at jeg er glad i å lage mat |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stadig underveis
Så synd! Men om du hadde tatt mot til deg, hadde vi kanskje hatt med en god vin for mannen min er også "hobby-vin-kjenner" ... og vi hadde muligens hatt med en delikat bukett, for jeg liker også å dekorere andres hjem... Sist redigert av Nooria : 01-01-07 kl 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan dekker du bordet på julaften?Flytter hit: Dette er fra førjulsselskapet vårt, men det ble ganske likt på julaften. Litt færre til bords, litt andre servietter og annen bretting. Men jeg er ikke så julerød av meg (også er det så grusomt til orange!)
![]() |
#6 |
X First Lady
![]() Sv: Hvordan dekker du bordet på julaften?Scarlett! stilig. Sist redigert av Michelle : 22-08-09 kl 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|