Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den teiteste krangel ever?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-06, 22:09   #21
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Siden :bryn: er fargeblind, er det mange teite krangler om hvilken farge f.eks en genser har, eller bil, eller hus, eller.....

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:10   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Slik er det visst her også.

Av og til lurer jeg på om jeg skal få meg en stein i hagen som jeg kan krangle med. Det er nok mer fruktbart enn å prøve seg på mannen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:14   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Av og til lurer jeg på om jeg skal få meg en stein i hagen som jeg kan krangle med. Det er nok mer fruktbart enn å prøve seg på mannen.

Ikke sant?

Noen ganger er jeg skikkelig dum og urettferdig, og midt i det urettferdige tenker jeg : "Forsvar deg da din idiot! Hev stemmen og si at jeg tar feil! Jeg vet jeg er urimelig!"

( )

Gammel 17-12-06, 22:14   #24
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Sånn var det vel, ja.

Du kan alltids krangle med meg, da.

Gammel 17-12-06, 22:17   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ikke sant?

Noen ganger er jeg skikkelig dum og urettferdig, og midt i det urettferdige tenker jeg : "Forsvar deg da din idiot! Hev stemmen og si at jeg tar feil! Jeg vet jeg er urimelig!"

( )

Slik er det, ja.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:18   #26
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ikke sant?

( )

Gammel 17-12-06, 22:25   #27
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har nøyaktig samme type mann som Kirsebær. Skulle nesten tro han pendlet mellom her og der. I tillegg er jeg totalt urimelig dersom blodsukkeret blir for lavt, og kan finne på å lage tåpelige episoder de minste småtterier. Som regel klarer jeg heldigvis å kontrollere meg selv, men det hender jeg tjener godt på mannens tålmodighet.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:47   #28
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det hender vi krangler, men det er ikke så ofte og det er vel stort sett ALLTID bagateller som starter det.
Det varierer hvem som starter det hele, men tror nok jeg er skyldig litt oftere en mannen.
Klarer ikke å komme på noen eksakte grunner akkurat nå.

Husker derimot ei som fortalte at den aller største krangelen hun og mannen hadde hatt startet med at han mente hun lagde for tykke pannekaker.
HUn er søsteren til mannen min, som også lager for tykke pannekaker.
Men husker så godt hun fortalte om det så akkurat den krangler jeg ikke på.
Bare passer på å be han steke noen litt tynnere til meg.
(mannen som må steke pannekaker her i huset for jeg synes det er sååå begredelig kjedelig)

Gammel 17-12-06, 23:27   #29
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi krangler sjelden, kanskje aldri? Kan være sure på hverandre, men krangler ikke. Bare noen smådisputter, der han sier en ting, så svarer jeg "Men det sa jeg jo nettopp til deg!" Han: "Nei, det har du ikke sagt." Jeg: "Jo, det sa jeg nettopp mens ____ - det er bare du som ikke hører etter."

Men jeg husker en teit diskusjon med en eks av meg... Vi var i Torrevieja på ferie. Utenfor puben sto det et fotballspill, og vi spilte litt på det. En av oss scorte, og da begynte diskusjonen om det var utspill fra mål eller fra midtbanen etter scoring. Vi diskuterte det en hel dag, og et vennepar av oss var enig med meg. Jeg var muligens noe hormonell og helt klar for å reise hjem på flekken.
Noen måneder senere måtte jeg ringe han på arbeid (han reiste på havet), og fortelle at jeg (og vennene våre) hadde feil. Han hadde rett.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:31   #30
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Jeg blir alltid sur når han kommer hjem uten å ha handlet det han skulle. Han
husker jo ikke flere ting på engang.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:33   #31
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Når vi krangler, så er det stort sett om teite ting. Og jeg skal ikke gi meg på tørre møkka.

Uansett..

Men han er ganske vrang han også da.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:41   #32
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

Medlem siden: Dec 2006
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Hehe! Jeg kom på en dustekrangel (jada jada...vi har en del sånne dustekrangler)jeg hadde med mannen i høst her...jeg tar en årsenhet i samf.fag, hvilket innebærer en god del geografi. Så kommenterer han været og jeg skal prøve å forklare han litt mer detaljer om høytrykk og lavtrykk og det "store" bildet, hvordan det oppstår akkurat dette været vi kjørte i...hvorpå han nekter å tro meg , blir fly forbanna og drar opp mobilen og ringer opplysningen og ber de sette han over til Meterologisk institutt pronto ! Jeg ble dritsur og furtet helt til vi var fremme dit vi skulle ... Sånne krangler har vi! Og vi er løver begge to...ordentlig lidenskapelige løver...

Gammel 18-12-06, 00:00   #33
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg blir alltid sur når han kommer hjem uten å ha handlet det han skulle. Han
husker jo ikke flere ting på engang.

Det nytter ikke å sende en mann i butikken uten detaljert handleliste!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 00:48   #34
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jo, det gjør det. Min mann er vant til at jeg har hatt en forferdelig ammetåke, så han er heldigvis flink til å legge merke til hva vi trenger.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 00:55   #35
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min er også vant til ammetåke fra min side (selv om den har lettet med tanke på at minstemann er 4 år).
Men det har ikke hjulpet noe på hans evne til å huske hva vi trenger på butikken. (med unntak av kaffe og Brelett, for det skal skal ikke jeg ha)
Men nå er hukommelsen hans virkelig dårlig, en dame med virkelig ammetåka har bedre hukommelse. Det er såpass ille at det plager han.

Gammel 18-12-06, 01:01   #36
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Vel. Vi skulle på ultralyd, og var pittelitt sent ute.
Da vi skulle gå ut av bilen oppdaget jeg en buse helt ytterst.
Jeg er en type person som bare mååå si i fra om sånne ekkelheter som viser seg frem,
for på en feil dag kan jeg ende meg å brekke meg. Faktisk.

Så jeg sier til ham at han har en buse, og viser på min nese,
den siden den er på. Han tar først motsatt nesehull, jeg sa at det var på andre siden,
han sa at alle andre viser alltid feil side, hvorpå jeg svarer at han etter så mange år
burde vite at jeg alltid viser den riktige siden.

Så finner han den ikke, og blir litt frustrert for hver gang jeg påpeker at den fremdeles er der.
Og tilslutt renner det over for ham, og han roper: "Jammen kor i helvete e den jævla bussiken då?!"

Da ble jeg steik forbanna, for ingen roper til meg på den måten,
så jeg begynte å hylgrine, grylte noen fraser, snudde på hælen og gikk.
Han kom springende etter, og angret sine synder.
Jeg var utrøstelig og steika galen. Og når tårene først kommer, så er det gjort,
så jeg måtte ta meg krampaktig sammen for ikke å komme hylgrinende gjennom dørene.

Denne krangelen tok vel kaka tror jeg. Ellers krangler vi veldig lite.

Gammel 18-12-06, 01:04   #37
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

"Jammen kor i helvete e den jævla bussiken då?!"

Bergenser på sitt beste!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 08:58   #38
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå kommer jeg ikke på noen, men dersom det har vært en krangel er det vel jeg som har vært teit! Spesielt PMS ...

Men med min ex; Vi skulle i juleselskap til hans søster, M var pyntet i dress (var vel 2-3 år), jeg hadde på meg skjørt, så kom han.

I dongeribukse, marineblå og hvit stripet t-skorte og RØDE bukseseler!

Han måtte ringe sin søster og si at vi ikke kom, for jeg ville ikke gå i juleselskap dersom han skulle ha de RØDE selene på.
Han ville ikke ta de av.

Det som er litt morsomt er at jeg fikk låne disse bukseselene da jeg gikk gravid med W (ti år og en skilsmisse etter), jobbebuksa mi ville ikke henge oppe
Brede, lange og røde ...

Sist redigert av gullet : 18-12-06 kl 08:59. Årsak: tilføyelse
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 09:44   #39
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har nøyaktig samme type mann som Kirsebær. Skulle nesten tro han pendlet mellom her og der. I tillegg er jeg totalt urimelig dersom blodsukkeret blir for lavt, og kan finne på å lage tåpelige episoder de minste småtterier. Som regel klarer jeg heldigvis å kontrollere meg selv, men det hender jeg tjener godt på mannens tålmodighet.

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Gammel 18-12-06, 11:43   #40
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Mannen min glemmer masse, selv om han har handleliste ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.