|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bytte plass på toget | |||
Ja har byttet noen ganger, helt uproblematisk. Så lenge man spør pent. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 63,16% |
Ja har byttet, men ble irritert og ønsket det egentlig ikke. |
4 | 7,02% |
Nei å bytte plass er en uting. Man sitter der man har reservert. |
7 | 12,28% |
Reiser ikke med tog |
8 | 14,04% |
Helt greit på tog, men ikke på fly |
2 | 3,51% |
Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?I rest my case. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?
Det høres ut som at du har kommet frem til en konklusjon på et eller annet. Kan jeg spørre om hva konklusjonen er?
![]() |
#23 |
I mål
|
Dette er forøvrig en av grunnene til at jeg ikke liker å bytte når man skal reise langt. Man må liksom spørre "ja, skal du like langt som meg?" noe den andre ofte ikke har tenkt på. Dersom den andre ikke skal like langt som meg, er jeg i utgangspunktet ikke interessert i å bytte, men da er det nesten enda verre å si nei når man først har delvis åpnet for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#25 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spinn-off av uhøflig-på-tog-tråden: Har du byttet plass på toget?Ja, jeg har byttet mange ganger. Noen ganger har jeg spurt medpassasjerer og/eller konduktør om plassbytte (for å få sitte sammen med ungene/for å få sitte nærmere vogna den gang jeg reiste med sånt). Andre ganger har jeg imøtekommet medpassasjerers ønske om plassbytte. En gang har jeg også tatt initiativ til plassbytte fordi jeg så at det kunne være fordelaktig for medpassasjerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|