Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøkkenet vårt er ødelagt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 21:38   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Sint!

Kjøkkenet vårt er ødelagt!

I huset vi nylig kjøpte er det kjøkken i heltre. Kvaliteten var god, men treverket var gulnet, og sporene var malt burgunderrøde. Derfor bestemte vi oss for å male skapdørene.

Bestefaren til mannen har laget seg et verksted hjemme, og tilbød seg villig å pusse skapene for oss. Det takket vi selvsagt ja til, og synes det var snilt av han å tilby seg den jobben. Da kunne vi male skapene etterpå.

Nå har vi hentet skapene, og svigerfar har malt dem, det visste ikke jeg om. Men jeg ble jo selvsagt takknemlig for det. Men da vi fikk tilbake skapene var de helt ødelagt. De er slettes ikke pusset, de er høvlet eller noe slikt, med store hull, riper og spor i. Og med lys maling oppå synes hver minste skavank ekstra godt. Malejobben er også slett utført. Det ser rett og slett ikke ut!

Hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Vi har ikke råd til å kjøpe nytt kjøkken, og jeg er både sint og lei meg fordi de har gjort denne latmannsjobben. Aner ikke hvordan jeg skal angripe saken.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.