Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg har veldig lyst på denne frisyren

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-09, 20:37   #21
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har veldig lyst på denne frisyren

Jeg har en lignende frisyre, og jeg har endel fall. Går helt fint det så lenge jeg ikke legger meg med vått hår om kvelden. Bruker rettetang innimellom, men langt fra hver dag. Av og til retter jeg bare ett min rundt ansiktet. Har en tang fra Remington. Den kostet 600 kr, men bestillte den på Ellos med rabatter. Funker like bra som mine venninner sine rettetenger til mellom 1000 og 2000 kr.

Fargen også var veldig fin, men det er svært vanskelig å gå fra hjemmefarget hår med røde pigmenter til blondt hår. *erfart mange ganger*

Gammel 25-04-09, 22:34   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Du hadde kledd både fargen og frisyren.

Takk, det er det jeg også tror, og håper.
Jeg skal hvertfall til frisøren og høre. Og hun kan evt. ta en avfarging på meg før hun farger det blondt.

Gammel 25-04-09, 23:12   #23
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan tipse deg om en veldig bra frisør om du ikke har en du er fornøyd med allerede. Jeg er overbevist om at min frisør er den aller besteste frisøren som finnes. Alle jeg kjenner går til henne og de er like fornøyde, hun finner alltid frisyre som passer akkurat den personen.

Gammel 25-04-09, 23:14   #24
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Øh og frisyren ja, hehe, jeg har noe tilsvarende, det er et helvete å holde (jeg tror vi har ca like mye fall i håret) og jeg gidder ikke å hente frem potensialet i frisyren veldig ofte.
Men de gangene jeg gidder er jeg veldig fornøyd, det er verd et forsøk. Skjønt, jeg tror du hadde vært finere med en enda mer oppklippet frisyre langs ansiktet. Du begynner å bli veldig smal i ansiktet, og da synes jeg det er finere med oppklippet hår som mykner litt opp.

Gammel 26-04-09, 00:27   #25
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Det finnes et glatteserum i serien Bio Silk. Erstatter nesten glattejern. Be frisøren om en liten prøveflaske.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 00:54   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg kan tipse deg om en veldig bra frisør om du ikke har en du er fornøyd med allerede. Jeg er overbevist om at min frisør er den aller besteste frisøren som finnes. Alle jeg kjenner går til henne og de er like fornøyde, hun finner alltid frisyre som passer akkurat den personen.

Flott, tusen takk for tipset. Jeg skal til frisøren krystallklart går til, tenkte jeg, siden hun har anbefalt meg henne, så ser jeg om jeg blir fornøyd. For 2000,- kroner eller mer får man jo fader håpe det!

Øh og frisyren ja, hehe, jeg har noe tilsvarende, det er et helvete å holde (jeg tror vi har ca like mye fall i håret) og jeg gidder ikke å hente frem potensialet i frisyren veldig ofte.
Men de gangene jeg gidder er jeg veldig fornøyd, det er verd et forsøk. Skjønt, jeg tror du hadde vært finere med en enda mer oppklippet frisyre langs ansiktet. Du begynner å bli veldig smal i ansiktet, og da synes jeg det er finere med oppklippet hår som mykner litt opp.

Oppklippet ja. Du sier noe der. Jeg har jo alltid drømt om en frisyre ala denne, men har vært for overvektig til å kle det egentlig. Nå er jeg jo smal nok til å kle noe sånt, så da skal jeg jammen belønne meg selv med det frisørbesøket! Ja, og ny garderobe!

*ser for meg shoppingtur med jentene snart*

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Det finnes et glatteserum i serien Bio Silk. Erstatter nesten glattejern. Be frisøren om en liten prøveflaske.

Åh, høres bra ut!

Gammel 26-04-09, 00:59   #27
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg anbefalte Krystallklart min frisør.
2000 hørtes mye ut da, jeg betaler 1250 for farge og klipp. Kanskje jeg får rabatt?

Gammel 26-04-09, 00:59   #28
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Ja altså, jeg prøvde å prakke på Krystallklart frisøren min, siden hennes skal ut i permisjon. :forklarer bedre:

Gammel 26-04-09, 02:38   #29
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det der ser da ut som en frisyre som kan fungere fint selv om man ikke har tid til styling en dag, så fremt håret ikke er krøllete. Og det sier jo du det ikke er. Det ser ut som om det kun er lange lengder. Jeg ville ikke vært redd for å prøve meg på noe sånt.

Enig i dette. Såfremt du ikke har mye fall i håret, ville jeg trodd at dette var en grei frisyre å holde.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 10:05   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja altså, jeg prøvde å prakke på Krystallklart frisøren min, siden hennes skal ut i permisjon. :forklarer bedre:

Hehe, men hun skal visst tilbake i jobb med en gang etter fødselen omtrent. Dvs. etter 6 uker da. Sa hvertfall krystall.

Mannen mener det er for mye penger å bruke nå så da må jeg vente til vi kommer hjem fra Danmark, altså i juli. Men så leste jeg at de har lærlinger på en frisørsalong på Kvadrat, var det Modern Design mon tro? Halv pris på klipp og striping/farge! Men kanskje det er en stor risk å ta?

Gammel 26-04-09, 10:25   #31
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe, men hun skal visst tilbake i jobb med en gang etter fødselen omtrent. Dvs. etter 6 uker da. Sa hvertfall krystall.

Mannen mener det er for mye penger å bruke nå så da må jeg vente til vi kommer hjem fra Danmark, altså i juli. Men så leste jeg at de har lærlinger på en frisørsalong på Kvadrat, var det Modern Design mon tro? Halv pris på klipp og striping/farge! Men kanskje det er en stor risk å ta?

Lærlinger er stort sett veldig flinke, bare bruker litt lenger tid.Jeg er mer fornøyd med lærlingen jeg gikk til enn hun som hadde jobbet med det heri flere år. Å prisforskjellen var enorm, 400 tok lærlingen, 1850 tok frisøren.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 10:39   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg kan jo prøve, tror ikke akkurat de ødelegger håret mitt heller. Man får vel ikke ta seriøse frisørjobber i en salong med mindre man vet hva man gjør ...

Jeg stikker innom på mandag og spør. Jo mindre penger jeg bruker på frisøren, jo mer kan jeg bruke på den nye garderoben min.

Gammel 27-04-09, 14:06   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så spennende!
Gleder meg til "etter" bildet.

Jeg kjøpte 3 produkter for håret hos frisøren sist, var sånn ta 3 betal for 2. Og jeg er superfornøyd! Den ene tar jeg i mens håret er vått, før jeg føner. Så er det litt voks, før jeg sprayer. Håret holder seg veldig bra og er lett å "style". Noe jeg har slitt med.

Denne bruker jeg i vått hår, TIGI Superstar:

Så denne voksen:

Og til slutt denne sprayen:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 00:36   #34
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Kan du tipse meg?

Gammel 02-05-09, 01:19   #35
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Kan du tipse meg?

Done!

Gammel 02-05-09, 23:51   #36
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Det vil du garantert kle veldig godt Iset !

Jeg har hatt ganske så lik sveis, men har gitt opp nå pga ekstremt tidlige morgener på jobb. Det tar rett og slett for mye tid med en sånn frisyre når jeg skal ha opp meg selv og tre unger kl 6. Nå er det hestehale igjen på meg gitt.

Gammel 02-05-09, 23:55   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg har ikke fått gjort det enda, det står helst på pengene. Jeg vil ha et garantert bra resultat og er skeptisk med tanke på hvem jeg skal gå til, samtidig som jeg ikke har råd til å gå til de dyreste. Har altså ikke turt enda, må tenke litt mer på det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.