|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Pakker inn selv, og som regel har jeg et stort lager med julepapir som står til fargene vi har på juledekorasjonene det året. I år har jeg fått hjelp av ungene, så gavene er ikke like fint innpakket i år som tidligere, men litt sjarm det også. Lager pakkelapper selv, i år ble de veldig enkle med gullstempel av engel. Tidligere har jeg brodert pakkelapper, laget med trykk av hånda til tulla, stemplet og fått tulla til å fargelegge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Pakker inn selv og bruker alt fra gråpapir som dekoreres eller ferdigkjøpt papir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Trønder
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Pakker inn selv ja!
![]() |
#25 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Før la jeg voldsomt mye prestisje i gaveinnpakningen.
![]() |
#26 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Jeg hadde en periode hvor jeg gjorde meg veldig flid med innpakkingen, men siden jeg ikke fikk en eneste kommentar på at folk så på hvordan gaven var pakket inn så sluttet jeg.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Jeg foretrekker at de blir pakket inn i butikken. Det er et ork å pakke inn synes jeg. Og må jeg pakke inn selv så blir det ikke noe fancy greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Dersom jeg må pakke inn selv, og det skjer oftere og oftere siden køene rundt juletider er meterlange og jeg har ikke hjerte til å be om å få noe pakket inn i butikken, så skjer det fort og gæli med minst mulig finesser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?
Min erfaring også! Hvorfor bruke masse penger på flott, dyrt papir og matchende pynt når det ender rett i søpla? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Jeg pakker inn i rødt og grønt silkepapir, og noen tar jeg cellofan på etter det. Til barna pleier jeg å henge på en kjærlighet på pinne på båndet. Til og fra lapper lager jeg selv og har bilder istedet for å skrive navn, slik at de små barna kan "lese" på lappene.
![]() |
#34 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Jeg syns det er utrolig kjedelig å pakke inn gaver. Jeg bruker papiret jeg finner og har på en til-fra lapp med lim under, da slipper jeg å ha på bånd. Tror ikke akkurat ungene jeg gir pakke til ser på hvordan det er pakket inn. Båndet blir også bare ekstra bry. Jeg bruker lite tape, så det er enkelt å pakke opp!
![]() |
#35 |
Skumla
![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?I år pakka jeg inn i gråpapir. Skulle egentlig pynte med hjemmelaga kort og silkebånd, men var for treig, og endte opp med å bare skrive på med sprittusj og sende avgårde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?Pakker for det meste inn selv. I år har jeg faktisk flotta meg iforhold til foregående år. Både stilig bånd og sånne rosetter. Nå pakka jeg inn 2 i gråpapir med fine bånd og merkelapper fra Redd Barna. De blei fine. Men så har jeg ikke veldig høy standard heller da.
![]() |
|
|