|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Er du overtroisk?Jeg er ikke overtroisk og tror at alt som finnes mellom himmel og jord har en naturlig forklaring.
![]() |
#22 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Er du overtroisk?Min bestemor er veldig overtroisk. Jeg husker når jeg var liten og hun hadde sett en svart katt løpe over veien, eller hvis et speil knuste eller hva det nå enn måtte være så tok hun alltid litt salt og kastet over den venstre skulderen sin. Da skulle visst alt være bra igjen.
![]() |
#24 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du overtroisk?Tja er nok litt overtroisk, spesielt det å gå under en stige! Min nevø fikk bitterlig erfare det her hos oss engang! Jeg sa at han ikke måtte gå under stigen for det betyr ulykke! "tøffingen" trodde ikke på sånt, han traska frem og tilbake flere ganger! Når han så kom hjem datt han på sykkelen og brakk armen!
![]() |
#25 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du overtroisk?Min tante er så overtroisk da det gjelder svarte katter at hun stopper bilen og snur om en stakkars svart katt løper over veien. Kan muligens forklare hvorfor hun ofte er sent ute...
![]() |
#26 |
Epikur
|
![]() Sv: Er du overtroisk?Nei, jeg er ikke overtroisk.
![]() |
#28 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du overtroisk?Jeg går under stiger, tar fly på fredag den trettende og får ikke angst av å knuse et speil, men det er én ting jeg tror på og det er ordets makt. Jeg banker alltid i bordet (i alle imaginært) og er alltid veldig forsiktig med å lireav meg utsagn som "Selvsagt kommer jeg hjem til jul. Det finnes ikke den ting i verden som kan stoppe meg" eller "Ingenting kan gå galt nå". Jeg liker ikke å love noe 100 %, jeg vil helst alltid ha med noe om at "så lenge det ikke skjer noe uforutsett" e.l.
![]() |
|
|