Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 21:09   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Har Cubus ok klær for voksne?

Denne sesongen er det i alle fall mye ræl der, synes jeg - det er i alle fall ikke min stil. De trikot-toppene som henger på "ta to, betal for én" (eller hva det nå er), er imidlertid av helt OK kvalitet.

Gammel 29-04-09, 21:14   #22
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøper basic-toppene mine der. De er jeg fornøyde med, ellers har de ikke så mye som frister meg. Jeg kjøper S, som jeg alltid har gjort.

Gammel 29-04-09, 21:30   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne sesongen er det ikke så mye stas, nei. I fjor høst var det ypperlig. Men, det hender det dukker opp noen hettegensere og basic jeans som fungerer bra, og jeg liker undertøyet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 21:49   #24
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Får sveipe innom, har kun handlet til barna der. Tanken på at mor kunne finne noe der også, har aldri slått meg. Eller, nå juger jeg. Kjøpte en capri der for sikkert 10 år siden, og den holdt både farge og stretch utrolig bra.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 21:54   #25
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

De har noen kjempe deilige capri/langshortser der. Apropos.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 12:28   #26
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syntes Cubus er ganske store i størrelsene både når det gjelder klær til voksne og til barn.

Det er den butikken som får meg til å føle meg desidert slankest(om jeg finner noe jeg liker vel og merke, nå syntes jeg ikke det er så mye der for meg).

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 12:38   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Fjorårskolleksjonen deres hadde en del fine jeans. Til og med elevene mine brukte noen cubus-bukser da (snobbete 18-åringer som egentlig bare kjører merker).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.