Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Stressa. Bilnøkkelen er borte

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 12:16   #21
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borte

Nå har jeg sjekket alle steder som er nevnt, men ingen bilnøkkel.
Hver gang jeg er på kjøkkenet, kikker jeg ut av vinduet for å sjekke om bilen fortsatt står det.

Tror jeg bare må la mannen lete når han kommer hjem.

Gammel 30-04-09, 12:55   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje du må rote igjennom søpla?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 12:59   #23
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvor la du de jakkene du bar med deg inn fra bilen?
Var du på do rett etter at du kom hjem? Har du i så fall sett i vinduskarmen på do eller i dorullkurven?
Du har sjekket at bilen er låst?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 13:09   #24
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gikk inn, slang sekken på vogna. Sjekket.
Hang fra meg Ks jakke. Sjekket.
Slang reklamen på bordet, senere i papirsøpla. Sjekket.
Satt meg ved siden av mannen som skulle vise meg noe på dataen. Sjekket.

Sjekket badet, vaskerommet, kjøkken, stue, gang, sekker, sko, vogn, postkasse, kjøleskap, alle lommer.

Gammel 30-04-09, 13:23   #25
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har funnet bil-nøkkelen i bagasjen, i blomser-potta utenfor døra, oppi vogna, under trappa, i mannens lommer selvom han ikke har kjørt bilen...... og stående i felgen på bilhjulet Det var lillebror!

Lykke til!

Gammel 30-04-09, 13:38   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I stolen - under putene eller noe sånn.

Gammel 30-04-09, 13:40   #27
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sist nøklene mine var borte fant vi de igjen på rommet til jentungen. Hun hadde fått de med seg når hun tok med seg noe klær fra gangen.

Bankkortet mitt fant jeg igjen i søpla en gang. Jeg måtte ned i fellessøpla for å leite etter det. Kjempestas.

Gammel 30-04-09, 13:44   #28
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lekekasser?
Jeg fant kodebrikken til nettbanken der en gang den var blitt borte.

Gammel 30-04-09, 14:02   #29
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jepp, jeg ser nå at du har 06-barn. Det kan være lurt å spørre om hun har sett bilnøkkelen i det siste...

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 14:03   #30
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I fryseren? Evt. under bilen?

Let alltid der hvor du ikke tror du har lagt den.

Gammel 30-04-09, 14:15   #31
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Tuverten skal spørres når hun kommer hjem. Silje kommer hjem snart, og da skal jeg sjekke skolesekken hennes.
Etterpå skal jeg ut, og da skal jeg endevende bilen og sjekke området rundt.
Mannen har sjekket skråningen, for der har jeg nemlig kastet husnøklene før.

Gammel 30-04-09, 14:17   #32
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Tuverten skal spørres når hun kommer hjem. Silje kommer hjem snart, og da skal jeg sjekke skolesekken hennes.
Etterpå skal jeg ut, og da skal jeg endevende bilen og sjekke området rundt.
Mannen har sjekket skråningen, for der har jeg nemlig kastet husnøklene før.

Jeg fant igjen nøklene til bilen og huset etter mange mnd. Jeg mistet de på høsten, rett før snøen kom og de kom frem igjen når snøen smeltet på våren. Vanskelig å skjønne hvor de nøklene hørte til når de lå rett under trappa til huset.

Gammel 30-04-09, 14:24   #33
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Lurer på hva en ny bilnøkkel vil koste oss. *pessimist*

Gammel 30-04-09, 14:29   #34
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sist det samme skjedde meg, fant jeg bilnøklene igjen mellom setene på bilen... hadde visst slengt dem fra meg av en eller annen grunn, eller mistet dem fordi jeg alltid skal bære så innmari mye på en gang.

Gammel 30-04-09, 14:32   #35
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Bilen her var låst i morges, men jeg skal sjekke.

I går stod det en annen bil på vår plass. Denne tilhørte barnehagen over gata. Så jeg satte sekk og stæsj under postkassa og sendte barna inn til mannen.
Satte meg så i bilen og ventet til de andre hadde flyttet seg, og så parkerte jeg.

Tok da med sekk, post, jakker, paraplyer inn. Slang litt på bordet på kjøkkenet. Siljes sekk stod på kjøkkenstolen. *håper*

Gammel 30-04-09, 14:56   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Et kraftig alarmord er at mannen din skulle vise deg noe på dataen. Han forstyrret rytmen din, så egentlig er dette hans feil. Også tipper jeg at det var idet du ble påkalt til å vises noe at nøklene havnet et uvanlig sted.

Eller så er det ungene. Ikke spør om de har sett dem når de kommer hjem. Si at den som finner nøkkelen skal få is.

Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 15:55   #37
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde ikke du litt mye i hendene? Du har sikkert lagt nøkkelen oppi noe du holdt i, eller slengt den et sted sammen med noe du holdt i
Hvordan kom du deg inn i huset forresten, har du separat husnøkkel? Og hvor er den?
Hva skjedde da du evt. låste opp husdøra, hvilken hånd holdt du alt i da og hvor stod du, og hvor datt evt. bilnøkkelen hen da?

Kan det ligge noe oppi paraplyen? Under posten, etc.
hvor er lommeboka og solbrillene? Hvor er mobilen? Sjekk der.
Når tok du av deg skoene - etter at du hadde satt fra deg det andre eller hadde du alt i hendene og gikk rett inn? Og kan du ha lagt fra deg nøklene da du satte fra deg skoene? Eller gikk du tilbake i gangen og tok av deg sko etter at du hadde satt fra deg alt, og i såfall, hvor stor er sjansen for at du fortsatt hadde nøklene i hånda? (liten)
Kan du ha puttet nøklene i lommen, for så å komme på det neste gang du var på do/var på soverommet for å ta av deg sokkene/lette etter noe annet, for så å ta dem ut og legge dem et lurt sted?

...har du sjekket der de SKAL være?

Jeg er en kronisk miste nøkkel/lommebok/solbriller/det meste-svime. Jeg kan stå med nøkkelen i hånda, og den blir borte. Jeg har til enhver tid MINST to komplette nøkleknipper, for de blir ofte, ofte borte...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 16:01   #38
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

En gang fant jeg bilnøklene mine nede i sluket på badet. Risten på sluket lå på som vanlig. Jeg lette der i desperasjon til slutt da jeg hadde lett hele huset gjennom ørtenhunder ganger. En av barna hadde lekt med nøklene ...
Håper du finner de.
Jeg må lete på mest utrolige steder dersom jeg ikke finner det jeg har mistet sånn med det første.

Gammel 30-04-09, 16:15   #39
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fant nemlig klokka mi igjen i døra på fryseren. Eller rettere sagt: Jonas fant klokka mi igjen i døra på fryseren.

Gammel 30-04-09, 17:06   #40
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lette LENGE etter mine i stad før jeg fant de under reklamehaugen jeg la fra meg på sjenken i går.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.