|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteNå har jeg sjekket alle steder som er nevnt, men ingen bilnøkkel.
|
|
|
#23 |
|
Vaklende
|
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteHvor la du de jakkene du bar med deg inn fra bilen? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Firebarnsmor
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteJeg gikk inn, slang sekken på vogna. Sjekket.
|
|
|
#25 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteJeg har funnet bil-nøkkelen i bagasjen, i blomser-potta utenfor døra, oppi vogna, under trappa, i mannens lommer selvom han ikke har kjørt bilen...... og stående i felgen på bilhjulet
|
|
|
|
#27 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteSist nøklene mine var borte fant vi de igjen på rommet til jentungen. Hun hadde fått de med seg når hun tok med seg noe klær fra gangen.
|
|
|
#28 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteLekekasser?
|
|
|
#30 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteI fryseren?
|
|
|
#31 |
|
Firebarnsmor
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteTuverten skal spørres når hun kommer hjem. Silje kommer hjem snart, og da skal jeg sjekke skolesekken hennes.
|
|
|
#32 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borte
Jeg fant igjen nøklene til bilen og huset etter mange mnd. Jeg mistet de på høsten, rett før snøen kom og de kom frem igjen når snøen smeltet på våren. Vanskelig å skjønne hvor de nøklene hørte til når de lå rett under trappa til huset.
|
|
|
#33 |
|
Firebarnsmor
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteLurer på hva en ny bilnøkkel vil koste oss. *pessimist*
|
|
|
#34 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteSist det samme skjedde meg, fant jeg bilnøklene igjen mellom setene på bilen... hadde visst slengt dem fra meg av en eller annen grunn, eller mistet dem fordi jeg alltid skal bære så innmari mye på en gang.
|
|
|
#35 |
|
Firebarnsmor
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteBilen her var låst i morges, men jeg skal sjekke.
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteEt kraftig alarmord er at mannen din skulle vise deg noe på dataen. Han forstyrret rytmen din, så egentlig er dette hans feil. Også tipper jeg at det var idet du ble påkalt til å vises noe at nøklene havnet et uvanlig sted. |
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteHadde ikke du litt mye i hendene? Du har sikkert lagt nøkkelen oppi noe du holdt i, eller slengt den et sted sammen med noe du holdt i |
|
|
|
|
|
#38 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteEn gang fant jeg bilnøklene mine nede i sluket på badet. Risten på sluket lå på som vanlig. Jeg lette der i desperasjon til slutt da jeg hadde lett hele huset gjennom ørtenhunder ganger. En av barna hadde lekt med nøklene ...
|
|
|
#39 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteJeg fant nemlig klokka mi igjen i døra på fryseren.
|
|
|
#40 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Stressa. Bilnøkkelen er borteJeg lette LENGE etter mine i stad før jeg fant de under reklamehaugen jeg la fra meg på sjenken i går. |
|
|
|
![]() |
|
|