|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Vårjakke til guttHva i all verden skal man med MANGE jakker til et barn som vokser? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Vårjakke til gutt
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
To jakker hadde aldri i verden holdt her heller. Ikke har vi tørketrommel og ikke kjører jeg halve maskiner med klær. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Jakkene tørker over natta her i huset, for jeg har heller ikke tørketrommel. Vasker de sammen med annet tøy, trenger da ikke sette på en maskin alene for en jakke. Går helt fint. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
En del av jakkene her går ikke sammen med annet da de er vanntette og vindtette og må spesialvaskes. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg er enig i det. Ungene mine blir kanskje ikke så skitne da, for vi vasket jakka et par ganger i sesongen. De ser egentlig ikke skitne ut da heller. Jeg vil heller ikke ha skapet/ gangen fullt av jakker. Her har de mer enn nok jakker, dvs en halvdyr hver og et par rimeligere hver. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Hva man skal med det? Jeg har mye mer klær enn behovet tilsier. Liker man å shoppe og har råd, så ser jeg virkerlig ikke hva det er å sette spørsmålstegn ved. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
seru
|
Ser du ikke hva det er å sette spørsmålstegn ved? Kanskje fordi det bidrar til en vanvittig forbruk eller noe sånt? :bidrar tll avsporinga: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har store problemer med å skjønne at noen trenger 13 jakker, men jeg har jo virkelig ikke noe med det. Men jeg er skremt over et vanvittig forbrukt på genrelt grunnlag, ikke minst av miljømessige hensyn. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Vårjakke til guttMine gutter har vel tre jakker hver, pluss fleecejakker. Holder lenge - de hadde egentlig klart seg med to hver.
|
|
|
#15 |
|
I endring
|
Ja da skjønner jeg, trodde at dere vasket "fin"jakkene også så ofte jeg. Nå har jeg en gutt som sjelden blir skitten på jakker/gensere men buksene er en helt anne historie
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Nei finjakkene blir nok vasket sjeldnere.Mer enn nok annet å vaske her i huset. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til guttKjøpte jakke fra T2H til 5 åringen. Den er blå- sort- og hvitrutete, kostet ikke så mye heller, 649,- |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til guttMin yngste har 2 jakker fra Po.p , en Umbro jakke og en dryss med fleece gensere i alle varianter.
|
|
|
|
#19 |
|
Drømmer
|
Fleece er sikkert mykt og godt men i tillegg er det lite som skal til før det ta fyr å derfor holder jeg meg unna fleeceprodukter. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sant. Så skjønner hvordan du tenker.
|
|
![]() |
|
|