Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her er visst skattepengene mine!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-09, 23:25   #21
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er visst skattepengene mine!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

En rotte fremfor sydentur ... jeje.

Kunne ikke dulta hardere. *angst*

Gammel 02-05-09, 00:52   #22
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fiiine skattepenger

Gammel 02-05-09, 01:35   #23
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så søt.

Gammel 02-05-09, 02:36   #24
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jepp!

Gammel 02-05-09, 10:39   #25
Skvetten
Passiv

Standard

Det hadde allerede Sitronen sagt hva jeg tenkte. Bare jeg tenkte flue, hvorfor flue liksom?

Men noen liker det og andre noe annet. Lykke til med fl...hunden.

Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 13:01   #26
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det blir hund da, men det er ikke helt bestemt hvem av gutta jeg får kjøpe enda. Men det blir en svart og brund hund, akkurat slik jeg ønsker meg. Mest sansynlig skal den hete Axl, for det har storesøster bestemt. Så om noen uker, er jeg hundeeier.

Sist redigert av Tove : 12-05-09 kl 13:07. Årsak: Skrivefeil
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 13:06   #27
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Helledussen for et sjarmtroll!

Gammel 13-05-09, 15:16   #28
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Søte lille hunden! :tussete:

Jeg har hatt katt(er) siden jeg var jentunge, men blir fremdeles like barnslig fascinert når jeg møter knøttehunder. "Haha, se lillehunden er mindre enn [kattenavn]". Hver. Eneste. Gang. Jadda.

Gammel 13-05-09, 17:09   #29
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Verdande, her.

Søte lille hunden! :tussete:

Jeg har hatt katt(er) siden jeg var jentunge, men blir fremdeles like barnslig fascinert når jeg møter knøttehunder. "Haha, se lillehunden er mindre enn [kattenavn]". Hver. Eneste. Gang. Jadda.

Jeg er egentlig et kattemenneske, så denne hunden var akkurat passe

Gammel 13-05-09, 17:12   #30
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nydelige liten hund!

Gammel 13-05-09, 22:14   #31
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde med glede droppa sydenturen for den tassen der

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 22:19   #32
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med vel anvendte skattepenger. Han er helt nydelig, og jeg håper du får den du følte likte deg.
Jeg er også kattemenneske, og ønsker meg definitivt flere katter. Og kanskje en hund en gang...hvis noen kan love meg at den ikke løper i fra meg så jeg må fly rundt og lete. Min søster har en cairnterrier og den er absolutt nydelig, men jeg er redd de skal bli borte for meg. Er for dårlig til å lete.
En sydentur har du glede av her og nå. En hund er godt selskap og masse glede i mange år fremover.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 22:21   #33
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så nydelig!

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 22:24   #34
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

tsk-tsk...Du har ikke blitt kjent med en whippet når du sier no sånt.

Absolutt helt enig!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 22:25   #35
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg villa aldri hatt en så stor hund, og er ikke så glad i de som er sånn supertynne, + at de ser veldig underdannig ut med rompa mellom beina Men de er sikkert helt fantastiske, men bare ikke for meg. Jeg er egentlig et kattemennske, og da ble chihuahua et flott valg

Whippeten er jo hundeverdens katt.

Gammel 13-05-09, 23:47   #36
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Whippeten er jo hundeverdens katt.

Litt stor i forhold til de kattene jeg har hatt

Gammel 28-05-09, 13:11   #37
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Det ble ikke noe hund fra denne oppdretteren gitt. Mye fram og tilbake. Så derfor har jeg nå satt inn et depositum på en liten stavangergutt. Dette er også chihuahua. Så han kommer flyttende til trøndelag litt uti juni Er han ikke søt? Vet ikke helt hva han skal hete, for synes ikke han tassen her passer til å hete Axl, som den andre egentlig skulle. Denne er mer søt enn tøff Kom gjerne med forslag, og nei, Sitron, han skal ikke hete Rotta!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 97_368373207.jpg (11,0 KB, 66 visninger)
Filtype: jpg 97_-2034178619.jpg (11,1 KB, 43 visninger)
Gammel 28-05-09, 13:43   #38
Nå også i farger

Standard

Så vakker!

Noen "hundenavn" jeg syns er kule:

- Caspar
- Albert ( Ja da, sønnen min heter det, men jeg vet om to hunder som heter det også. )
- Konrad

Hunden din ser ut som en liten "Bamse", men det er egentlig et veldig kjedelig navn og så er jo en Chi litt liten til å hete "Bamse" kanskje?

Jeg stemmer for Caspar. For det var en han, sant?

Gammel 28-05-09, 13:51   #39
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Så vakker!

Noen "hundenavn" jeg syns er kule:

- Caspar
- Albert ( Ja da, sønnen min heter det, men jeg vet om to hunder som heter det også. )
- Konrad

Hunden din ser ut som en liten "Bamse", men det er egentlig et veldig kjedelig navn og så er jo en Chi litt liten til å hete "Bamse" kanskje?

Jeg stemmer for Caspar. For det var en han, sant?

Ja, det er en gutt. Jeg likte Albert da! Spørs hva jentene synes da

Gammel 28-05-09, 13:57   #40
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ja, det er en gutt. Jeg likte Albert da! Spørs hva jentene synes da

JA! Hadde vært kult om han ble hetende Albert.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.