Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor flau bør jeg være?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-09, 21:24   #21
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Hvor flau bør jeg være?

Hadde jeg hatt en spiskammers og vaskehjelpen hadde ryddet det hadde jeg ikke blitt flau. Jeg hadde blitt kjempetakknemlig!

Gammel 02-05-09, 21:26   #22
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke flau i det hele tatt, og jeg kjenner at jeg virkelig ikke hadde satt pris på om renholderen hadde tatt seg til å rydde i skapene mine, men hvis du liker det, så er det jo helt topp at hun gjør det for deg.

Teofelia, jeg var ukomfortabel i begynnelsen når hun brettet klærne mine og gikk i skapene med rene tallerkner og sånn. Nå har jeg etterhvert innsett at for meg er det en gudegave. Men nattbordskuffen min får hun aldri.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 21:29   #23
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror jeg hadde prøvd å adoptere damen!!

Og flau? Hadde dama kommet over dørterskelen, så hadde spis(s)kammerset vært det siste jeg tenkte på!! :lat sjuske:

Gammel 02-05-09, 21:51   #24
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde tatt henne pent under armen, ledet henne til klesskapet mitt og åpnet døra. Hadde ikke trengt å si noe. Det er et talende syn.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 21:59   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Teofelia, jeg var ukomfortabel i begynnelsen når hun brettet klærne mine og gikk i skapene med rene tallerkner og sånn. Nå har jeg etterhvert innsett at for meg er det en gudegave.

Jeg hadde sikkert klart å venne meg til det, jeg også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 14:04   #26
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åååå...hun hadde vært perfekt her Jaja...du får gi beskjed om hun har ei vaskevenninne som er mobil

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 14:46   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er ikke alle skap jeg hadde satt pris på en ryddehjelp i. Men matskapet - jeppers!

Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 21:56   #28
Sistah
Nybegynner

Medlem siden: May 2009
Sistah har et hav av muligheter foran seg
Standard

trenger ikke å være flau over det. Greit å ha en vaskehjelp som rydder litt også da kanskje betale henne litt ekstra siden hun gjorde noe uten om jobbinstruksen

Sistah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.