Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker dere dramatiske sesongavslutninger på serier?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-09, 17:56   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker dere dramatiske sesongavslutninger på serier?

Jeg har bare sett noen få episoder av den serien og likte den, men sliter litt med at den er så grusom når det gjelder barn. Det er jo alltid en masse forferdelige barnehistorier i den serien så jeg tror ikke jeg orker å begynne og følge med.
Husker enda den episoden med pappaen som måtte velge mellom sine to små barn, pga. en sykdom moren deres hadde dødd av tidligere. Jævlig episode.

Gammel 03-05-09, 21:24   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har bare sett noen få episoder av den serien og likte den, men sliter litt med at den er så grusom når det gjelder barn. Det er jo alltid en masse forferdelige barnehistorier i den serien så jeg tror ikke jeg orker å begynne og følge med.
Husker enda den episoden med pappaen som måtte velge mellom sine to små barn, pga. en sykdom moren deres hadde dødd av tidligere. Jævlig episode.

Derfor har jeg aldri hatt sansen for CSI og den gjengen der. Takler ikke å se sånt om barn - selv om det er film.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 21:28   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Derfor har jeg aldri hatt sansen for CSI og den gjengen der. Takler ikke å se sånt om barn - selv om det er film.

Ja det er helt grusomt! Men jeg synes ikke det er noe særlig av det i CSI, egentlig. Av og til er det jo grusomme episoder, men hadde mange av dem involvert barn hadde jeg ikke klart å se det i det hele tatt. Private Practice derimot, det er jo barn involvert i omtrent hver eneste episode og da klarer jeg det bare ikke.

Gammel 04-05-09, 17:08   #4
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Blir ikke overrasket/skuffet over sånne serier som man forventer mange sesonger av.

Men jeg bleskuffet over Life on Mars. Der hadde jeg benket meg for en oppvåkning og greier, og så var det nok en sesong.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:13   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, klart de redder henne. Det blir ikke PP uten Violet.

Gammel 05-05-09, 15:01   #6
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Joda, klart de redder henne. Det blir ikke PP uten Violet.

Men det er vanskelig å vite nøyaktig hva som skjedde etter at han gikk for døren, og vi fikk se hva som skjedde videre inne. Kanskje han stoppet opp, undret seg litt, og gikk tilbake igjen og åpnet døren. Det er typisk at tekstforfatterne slenger på noe sånt når vi endelig får se hva som skjedde i sesongstarten.

Gammel 05-05-09, 14:35   #7
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Altså - de der spoilergreiene funker ikke...

:nysgjerrigpetra:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:14   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får håpe det Tito.

@leliane: Du får holde musa di unna, så går det så fint så.

Gammel 05-05-09, 15:26   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ufattelig morsomt med alle spoilertaggene her!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 15:29   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ufattelig morsomt med alle spoilertaggene her!

Og jeg som knegget når jeg så deg her, og trodde du skulle pakke ut kofferten ang musen til leliane.

Gammel 05-05-09, 15:47   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I would never.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 00:34   #12
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Liker dere kjempe dramatiske sesongavslutninger, eller foretrekker dere som meg at det er litt spenning men ikke snakk om liv og død, eller andre veldig dramatiske ting?

Litt spenning er greit, men jeg er ikke særlig begeistret for voldsomt dramatiske cliffhangere. Det er for lenge å vente, og spenningen er da forlengst forsvunnet før neste sesongåpning.

Men dropper jeg serien selv når det blir i overkant dramatisk? Niks. :trofast serietøyte: Så jeg kan vel egentlig bare holde snasken.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.