|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Ta med julegavene bort?Jeg er helt enig med deg. Personlig synes jeg vi får for mye gaver, jeg blir helt mettet på gaver i jula. Og mat. Jeg blir matlei og gavelei og ja ...
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med julegavene bort?Vi drasser med oss alt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med julegavene bort?Vi drasser alltid med oss våre - mye å drasse med ja, men koselig læll
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ta med julegavene bort?Om dere skal åpne gavene hjemme, ville jeg uansett ventet til første dag. Magien skal komme om kvelden, ikke om formiddagen. Julen skal nemlig ringes inn først.
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ta med julegavene bort?
Ja, jeg sa jo det. Julen skal ringes inn. Kl 17. Ikke en gave før den tid.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når jeg var liten fikk jeg alltid et par gaver fra nissen på formiddagen. Det var ting som f eks tegnesaker, puslespill eller annet som man kunne sysle med. Det er jo lange timer for de små å vente helt til kvelden.....
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med julegavene bort?Det er jo et sabla mas å drasse hauger av gaver fram og tilbake, holde oversikten, ingenting skal ødelegges på tilbakeveien og blabla.
|
|
|
#13 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Ta med julegavene bort?Jeg ville tatt de med
|
|
|
#14 |
|
godt brukt
|
Sv: Ta med julegavene bort?Ser ut som vi blir en drassefamilie vi også.. skjønn det den som vil.. Men mannen nekter å la noen pakker være igjen hjemme. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Tenk at problemet vårt i dag kan være for mange gaver å åpne, for stort lass å drasse. What`s this world coming to?
|
|
|
#17 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ta med julegavene bort?Hør på helten og kjøp deg en blokk der du fører liste over hva barna får og av hvem. Dersom du deler oppgaven med heltemannen kan dere holde kontrollen på hver sitt barn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Til tider hjulbeint
|
Liven er lur.. Man må drasse, samt være bevæpnet med skriveblokk og penn |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Peppy!
|
Sv: Ta med julegavene bort?Usikker... Jeg mener bestemt at man ikke MÅ noenting. Men hva jeg selv ville gjort? Jeg ville nok tatt med alt dersom vi skulle forflytte oss med bil. Vi reiser derimot med fly, og gidder ikke ta med noe. Vi tar en ekstra julaften i romjulen i stedet. |
|
|
|
![]() |
|
|