Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du skal på klassefest ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Du skal på klassefest med ungdomsskolen eller videregående. Hva tenker du da?
Gleder meg! 79 35,59%
Jeg har tenkt å gå, men vet ikke om det blir så gøy. 50 22,52%
Nja, de var ikke en bra klasse 17 7,66%
Åh, jeg må definitivt kjøpe nye klær 25 11,26%
Hva kommer de å synes om min kjedelige/dårlige jobb? 4 1,80%
Dit skal jeg ikke! 43 19,37%
Dustepoll! 4 1,80%
Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-09, 19:23   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du skal på klassefest ...

"Dit skal jeg ikke!", eller kanskje mer , og :hell no!:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 19:34   #2
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Barneskolen:
Ungdomsskolen:
Videregående:

Gammel 06-05-09, 19:38   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Barneskolen:
Ungdomsskolen:
Videregående:

Jepp.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 20:17   #4
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Barneskolen:
Ungdomsskolen:
Videregående:

Excactly!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 20:29   #5
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Jeg hadde gledet meg til videregående, men vært skeptisk til ungdomsskolen. Hadde nok gått uansett.

Gammel 06-05-09, 21:17   #6
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Hadde gledet meg til videregående, og grugledd meg til ungdomsskolen. Definitivt sett over garderoben, håret og sminken (at det skal se helt naturlig lekkert ut, uten at jeg trenger å stresse liksom).

Om det virkelig hadde blitt festlig er jeg ikke overbevist om, men ikke så ille at jeg ikke hadde reist.

For tre år siden var det fest for barneskoleklassen, som jeg gjerne skulle ha vært med på - men vi fikk dato kun en måned før festen, og da var det for seint med tanke på flybilletter og jobbehelg. Vi var flere utenbysboende som ikke kom hjem til den festen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 20:54   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barneskolen:
Ungdomsskolen:
Videregående:

Dette oppsummerer det bra.

Og jeg hadde tenkt at de skulle himle av min kjedelige jobb. Jeg var en smarting på skolen men gikk aldri ferdig noen ting senere, og da blir jobbene deretter. Og de jeg gikk på barne- og ungdomsskolen med er litt sånn beverly hills-aktig ...

Gammel 06-05-09, 19:44   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært med og arrangert to russefester (var russ i 96). Det var gøy!

Men den ungdomsskolegreia vi prøvde oss på ble avlyst pga lite påmelding.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 19:45   #9
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde gledet meg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 22:43   #10
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ungdomsskolen - tja..

Russejubileum - Jupp Var også på 20 års jubileum i fjor og det var veldig moro.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 23:34   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde gledet meg!

Særlig fra barne/ungdommsskolen og 1. og 3. året mitt på vgs.
Reunion med klassen jeg gikk på 2. året på vgs. hadde jeg muligens droppa- de var ikke en spesielt hyggelig gjeng...

På ungdomsskole/ vgs ville jo det vært som å dra på en gigafest med alle vennene sine og kjæresten sin

Gammel 07-05-09, 00:40   #12
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungdomsskolen: Det blir hyggelig. Lenge siden jeg har møtt mange av dem nå.
Videregående: Nja og tja. Jeg får ringe og høre med venninnene mine (altså to svært gode venninner jeg fikk på videregående) og høre hva de tenker om saken.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 15:14   #13
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært på både 10-års- og 20-års-jubileer for ungdomsskolen (det var forøvrig samme klasse jeg gikk barneskolen med), og det var riktig så trivelig.

Har ikke hørt om at noen har orket å stelle i stand tilsvarende for videregående, ville ikke ha giddet å møte opp uansett.

Gammel 13-05-09, 13:01   #14
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde gått. Med litt blandede følelser både for det ene og for det andre, men hadde vært for nysgjerrig til å gå glipp av det.

Barneskolen og videregående hadde jeg nok hatt mest forhåpninger til at skulle bli koselig.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 19:47   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

... fra ungdomsskolen eller videregående. Hva tenker du da?

Ungdomsskolen: står over.

Vidreående : weeeeeeeeeee Men spørs om det er Gk helse og sial, vk1 barne og ungdomsarbeider, vk1 helseservicefag.Barne og ungdom gikk jeg ikke her. Så spøsom jeg gidder å dra dit på fest om jeg hadde blitt invitert

Skal i dag ta vk2 tannhelse

Gammel 06-05-09, 21:35   #16
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg har selv vært med å arrangere treff for vi som gikk ut fra barneskolen og to ganger for vi som gikk ut videregående. Utrolig morsomt alle gangene.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 23:22   #17
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

....

Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 18:20.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 19:47   #18
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var nettopp med videregående. Kjempegøy! Og den lekreste dama da var fortsatt like lekker. Mein gott! Men gutta var blitt gamle, bortsett fra meg og et par til. Tidlig infantilitet er åpenbart en God Ting.

Gammel 06-05-09, 19:48   #19
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde en særdeles vellykket gjenforening 17(!) år etter niende. Var med å arrangerte den. Alle kom, og vi hadde det vanvittig moro. Vi gikk sammen i ni år, og hadde aldri hatt noen fest etter skoleavslutning.

Jeg har ikke vært på russefester som har vært arrangert. Ikke for noen spesiell grunn.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 19:55   #20
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det hadde blitt en blanding av "Å - det hadde vært gøy!" og "Hva i alle dager skal jeg svare da når de spør om xx og yy og... Nix - vil ikke!" for ungdomsskolen. Vi var samme klassen i ni år - en flott gjeng - men jeg er litt skeptisk...
Videregående... Vet ikke helt jeg. Hadde neppe reist nordover pga dem.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.