Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prokrastinerer du? Med hva?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 12:20   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prokrastinerer du? Med hva?

TELEFONER ja. Der er jeg håpløs. Jeg utsetter og utsetter telefoner i det uendelige. Ja og så det å hente pakkker på posten, siden det koster penger å parkere der og jeg aldri har småpenger osv. Men det bedrer seg forhåpentligvis når vi flytter, om postkontoret der er litt bedre enn i Sandnes.

Gammel 08-05-09, 01:16   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Ja, det gjør jeg.. med det meste.
Pappa har siden jeg var ganske lita kalt meg for "mañana,mañanapiken", fordi jeg helst utsatte, og utsetter, det meste her i livet om det finnes en mulighet for det
Jeg har blitt mye, mye bedre etter at jeg har fått barn, på alle områder . Da jeg jo vaske klær og støvsuge jevnlig o.l., og når jeg først kommer i gang er jeg overraskende effektiv

Gammel 08-05-09, 01:39   #3
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja, det gjør jeg.. med det meste.
Pappa har siden jeg var ganske lita kalt meg for "mañana,mañanapiken", fordi jeg helst utsatte, og utsetter, det meste her i livet om det finnes en mulighet for det
Jeg har blitt mye, mye bedre etter at jeg har fått barn, på alle områder . Da jeg jo vaske klær og støvsuge jevnlig o.l., og når jeg først kommer i gang er jeg overraskende effektiv

Mãnana

Gammel 08-05-09, 01:42   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Mãnana

Jeg er jo ikke fra Spanien må vite...

Gammel 08-05-09, 01:45   #5
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Kul

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er jo ikke fra Spanien må vite...

Gjør det noe?

Gammel 08-05-09, 20:31   #6
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jobb. Både forefallende, type føring av fravær og slikt, og retting. Særlig retting. Vips, så har det gått tre uker, og kveldene har gått med til andre ting.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 20:45   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Husarbeid.
Det kan alltid gjøres dagen etter.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 13:02   #8
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Alltid. Jeg er en slik student som ikke ser på pensum før den dagen jeg skal levere noe basert nevnte pensum. Gjerne to timer før fristen. Det verste/beste er at det har gått bra hittil, så jeg lærer aldri.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 13:10   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stadig vekk, men jeg liker å kalle det "prioritering av arbeidsoppgaver".

Altså, jeg er en deadlinejunkie av dimensjoner samtidig som jeg ikke evner å konsentrere meg om en ting mer en fem minutter av gangen, ( "look, a bird!"), og synes husarbeid er dørgende kjedelig.

Ting blir gjort. Til slutt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 13:56   #10
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg begynte tidlig å p. Jeg skrev de fleste stiler kvelden "natt til innlevering". Da skrev jeg rett fra både hjerte og lever, og stilene ble bra!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:33   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det heter prokastrinere, ikke sant? Jeg ser jo at wikipedia skriver det, men det var google som forvirret meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:38   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, jeg er en deadlinejunkie av dimensjoner samtidig som jeg ikke evner å konsentrere meg om en ting mer en fem minutter av gangen, ( "look, a bird!"), og synes husarbeid er dørgende kjedelig.

Ting blir gjort. Til slutt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:36   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ProkRastinere.

Gammel 07-05-09, 14:43   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ja, jeg skal skrive om hele teksten på en webside, men synes neste uke er en veldig mye bedre tid å gjøre det på. For jeg trenger selvfølgelig han som skal hjelpe meg med det tekniske rett ved siden av meg for å klare å tenke formuleringer.

Gammel 07-05-09, 14:45   #15
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør det ofte og jeg gjør det nå. Jeg burde lese, men her henger jeg.

Og Elinblu: Hvafforno?? :ikke-filolog:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:56   #16
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Gjør det ofte. Men jeg er en jævel å få ting unna når det haster.

Med andre ord: Best under press!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:40   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Og Elinblu: Hvafforno?? :ikke-filolog:

Jeg stusset bare over om det heter (fritt etter denne tråden) "å prokrastinere med noe"/"å prokrastinere noe"/"å prokrastinere noe"/bare "å prokrastinere". (Det er en grunn til at jeg ikke bruker dette ordet. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:47   #18
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jepp, jeg er mester i prokrastinering. Nå feks burde jeg skrive mer på hovedoppgaven - i stedet for henger jeg rundt på diverse nettbaserte forum. Slitsomt til tider.

Jeg tipper at det siste alternativet ditt, Elinblu. Det er i alle fall det jeg skriver etter...

Gammel 07-05-09, 15:07   #19
Frantzen
Passiv

Standard

Uff, ja. Med alt.

Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 16:02   #20
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg jobber best og mest effektivt under press, kraftig press.
Det gjelder det meste, med unntak av på jobben.
Hvorfor gjøre i dag, det man kan utsette til i morgen (og dagen etter det igjen)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.