|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Alle fingrene, og ja jeg har ti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg har aldri tenkt over det før, men det viser seg at jeg skriver med 4 fingre. Jeg ser litt ned på tastaturet, men ikke hele tiden. Skriver faktisk ganske raskt selv om jeg ikke bruker touch.
![]() |
#23 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Ti fingre, skriver ca 450 anslag i minuttet, tror jeg. Vi har vel en tråd om skrivetempo en plass, har vi ikke?
![]() |
#24 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg skriver med ni fingre. Høyre tommel har ikke blitt tildelt noen arbeidsoppgaver. Var oppe i 575 bokstaver i minuttet da vi holdt på med skrivehastighetstesting.
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?
575 bokstaver på 9 fingre blir 63,9 bokstaver pr. finger pr. minutt. Jeg hadde 375 bokstaver og bruker 7 fingre, så det blir 53,6 bokstaver pr. finger pr. minutt. Æsj, du slo meg selv om jeg regner sånn.
![]() |
#26 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg bruker alle 10 fingrene, en slags touch, men jeg ser altfor mye på tastaturet og skriver mye tregere enn de fleste her så jeg på den skrivetesten det er linket til her. Er allikevel fornøyd. Hadde jeg bare hatt et tastatur med normal t-tast også så hadde det gått mye bedre, for da hadde jeg sluppet å slite ut backspace-tasten i tillegg.
![]() |
#29 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Nå må jeg skrive noen ord her for å sjekke hvilke fingre jeg bruker. Jeg kan skrive bare for å skrive slik at jeg får sjekket hvilke fingre som faktisk toucher tastaturet. Sånn da tror jeg jeg kan konkludere.
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
Nå har jeg testet skrivehastigheten og ...øh ... jeg tar det tilbake.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 08-05-09 kl 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg og.
![]() |
#33 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Hmm, nå må jeg sjekka hvor mange fingre jeg skriver med, og så vidt jeg kan se er det bare fire.
![]() |
#34 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?*øver og øver*
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Tja, det blir vel omtent 7-8 fingre. Det kommer litt ann på. Kan ikke touch, men er ganske god likevel. Ser litt ned på tastaturet, men fikser de fleste bokstavene uten å se etter. Men jeg tror ikke jeg egner meg som sekretær eller lignende. SÅ god er jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg skriver med ti fingre og skriver ganske kjapt. Jeg har sekretærutdanning fra en gang for lenge siden, så da fikk jeg opp farten.
![]() |
#38 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg bruker to fingre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg har ikke tenkt over det så nå må jeg teste. Jeg skriver med pekefingre, langefingre, venstre ringefinger, venstre lillefinger. Det skulle bli 8.
![]() |
#40 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg skriver med 7. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|