|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi kjøpte også 3 dagers-billetter til Dyreparken og sparte dermed en god slump siden vi uansett hadde planlagt 3 dager der. Supert.
![]() |
#23 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi har fått en uke på firmahytte i Sandefjord. Deilig.
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi skal være 3 uker i usa. Reiser 2 juli og er hjemme 25 juli igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi pakker teltet og drar til Tyskland i sommer. Starter turen med å ta Kielferga. Gleder oss!
![]() |
#26 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi skal på ordentlig ferie. 26 dager i USA, fordelt i Florida, Georgia og Indiana. Reiser med to vennefamilier, og skal besøke venner over there.
![]() |
#27 |
awesom
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi skal på bilferie faktiskt. Mo-Trondheim-Oslo-Gøteborg-Sølvesborg-Malmø-Køben-Nederlad-Kiel-Oslo-Oppland-Mo. Skal være borte i 3 uker. Vi tar ting litt på sparket, har familie på nesten alle stoppestedene. :blid:
![]() |
#28 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi gleder oss til 3 uker i juli hvor vi skal bo i mammas bolig et sted nær Alicante. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)En helg i København, ellers 3 uker i mitt paradis på jord, verdens vakreste sørlandsby, der familien min har hytte.
![]() |
#30 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Være hjemme med nylaga baby, og bruke ferie- og skattepenger på oppussing.
![]() |
#31 |
Bare sær
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)To uker i Alicante i begynnelsen av juli.
![]() |
#32 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi skal på hytta i sommer. Tar nok sikkert noen småturer til forskjellige steder, dyreparken vil jeg ihvertfall til i år.
![]() |
#33 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)blir en beskjeden ferie i år.
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)To uker med sola i fjeset og havutsikt i østblokken. Så får vi se. Jeg har fått ekspedert ungene på aktiviteter første uka så da ble det en uke mindre med grubling over hvordan jeg skal få ukene til å strekke til. Det er innmari vrient å skvise åtte ukers ferie ut av fem uker synes jeg. |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi skal på fjellet - Turbocamp med den norske turistforeningen på Glitterheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Dette Langedrag - er det ok for litt store unger? Som er glade i dyr? |
![]() |
![]() |
#37 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)
Vi var på Langedrag i påsken. Ikke med store barn, men likevel svarer jeg. Det holder med en dag. Det var flott der, synes jeg. Vi ble med på en tur rundt til dyre og fikk komme inn til fjellreven, dyrepasserne snakket om de ulike dyra, vil tro det kan passe fint for litt eldre barn også. Jeg og mannen min syntes i alle fall det var interessant.
![]() |
#38 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi reiser til Lalandia i Rødby (Danmark) mandag 22. juni og skal være der i en uke. Reiser sammen med krystallklart og hennes familie, gleder meg ihjel. Blir interessant når vi skal reise, vi må kjøre herfra mellom kl. 02 og 03 på natta. Men men, det går sikkert greit.
![]() |
#40 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)15 dager til Portugal samt at vi er i planleggingsfasen på tre dager til Svalbard (Spitsbergen).
![]() |
|
|