|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Jeg liker vossebunaden, den er nydelig. Men jeg liker de andre også, og du blir sikkert fin i alle. Hvilke farger kler du? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Jeg synes den fra Voss. Den er nydelig og ung og fresh!
|
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Jeg får ikke lagt til en poll i denne tråden. Du må starte ny tråd hvis du vil få inn en poll.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Jeg synes du skal velge både ut fra den du liker best (vil trives best i), men også en som du ikke har nødt til å forklare hvorfor du har, om du skjønner.
|
|
|
#7 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?
Pappa er fra Voss og mamma fra Bodø, så jeg føler det er nok tilhørighet for å velge bunad fra en av de plassene. Jeg burde absolutt prøvd de på, det får jeg gjøre når bunadskontoen er fylt/fyllt (hvordan skrives det...?) opp.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Går man i tog i Trondheim på 17. mai føler man fort at man går i uniform med trønderbunad. Snodig nok er det jo der de fleste trønderbunader befinner seg. Men det er veldig stas å ha trønderbunad når man beveger seg bort fra de tjukkeste trønderområdene. |
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Vossabunaden er jo fin, men av en eller annen grunn har jeg gått litt lei av den... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Jeg ville tatt Vossabunad. Uten tvil. Men da ville jeg hatt den mørke vinterbunaden. Den r mye mer spenstig enn de andre to.
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Surfet denne, og JA!!! Jeg har valgt vinterbunaden til VOSS! Den var kjempelekker!!!!
|
|
|
#13 |
|
Impulsiv innimellom
|
Den har jeg ikke sett. Må google litt.
|
|
|
#16 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?1. Norlandsbunaden
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Vossebunaden! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Voss.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 18-05-09 kl 22:01. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilken bunad skal jeg velge?Vossabunaden var flottest!
|
![]() |
|
|