Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Olabukseproblem

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 23:18   #1
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Olabukseproblem

Hm, kanskje jeg må begynne å shoppe på Vero Moda igjen. Føler meg litt fjortis når jeg går inn der, men de har jo en del fint som ikke ser så ungt ut.

Gammel 22-05-09, 08:11   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Hm, kanskje jeg må begynne å shoppe på Vero Moda igjen. Føler meg litt fjortis når jeg går inn der, .

Jeg føler meg oldis når jeg går inn der. Der og på Bik Bok. Og JC.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:48   #3
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min erfaring er at det er stretch jeans som sagger seg, kanskje fordi de strekkes ut når de dras på, og trekker seg sammen igjen etter en stund så de blir mindre.
Så min løsnng er jeans uten stretch, funker for meg

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 08:58   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg må berre seie at eg trur VM-butikkane i storbyane skille seg litt ut i retning tenåringsmote. Eg likar kjempegodt VM-butikkane rundt om i bygdebyane her eg bor, kunne sikkert kjøpt alle klærna mine der. Men når eg er i Oslo/Trondheim og er innom en VM-butikk blir eg litt sånn "Hæ?"

Her ute i distrikta må sikkert dei som drive klesbutikk ha et breidare sortiment, også for oss over tredve.

Gammel 22-05-09, 08:58   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Belte!
Hvor lite jeg liker det, er det løsningen.

For meg er det nok det at buksene er for høye i livet, men lavere bukser er ikke noe for keiserheng.

Gammel 22-05-09, 09:02   #6
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg føler meg oldis når jeg går inn der. Der og på Bik Bok. Og JC.

Var vel egentlig det jeg mente, ja. For ikke å snakke om WOW!

Gammel 22-05-09, 09:15   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Var vel egentlig det jeg mente, ja. For ikke å snakke om WOW!

Der regner jeg med at jeg plasseres i kategorien "mor" uten videre.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 12:21   #8
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Der regner jeg med at jeg plasseres i kategorien "mor" uten videre.

Evt. 40-årskrise. (Er ikke så mye over 30, men for dem ser jeg vel ut som jeg er 40.)

Gammel 22-05-09, 09:03   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg retter på buksa i ett kjør jeg. Jeg nekter å bruke belte, ihvertfall ikke ett som er stramt nok til å holde buksa oppe for da får jeg Tidenes Hengemage demonstrert for verden. Men lander da på å heise på plass buksa tre millioner ganger per dag. Det blir en vanesak med årene.

Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 12:31   #10
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg føler at jeg må velge mellom dette problemet, eller muffinsproblemet. Et umenneskelig valg.

Jeg tror jeg må gi opp kjedebutikkene når det gjelder jeans, og satse på kvalitet.

Gammel 22-05-09, 12:34   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg føler at jeg må velge mellom dette problemet, eller muffinsproblemet. Et umenneskelig valg.

Hva med stretchjeans da, gjør de saken noe bedre?
Eller jeans-sydd-til-passform, var det ikke smilefjes som hadde kjøpt det? (funket det?)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 15:46   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper som regel buksene litt trange og går dem til. Også bruker jeg belte da. Belter er kult.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 07:20   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeans sydd til passform funket. Men noen tok i litt da hun målte livvidden sin. Man skal oppgi den livvidden man synes man skal ha - ikke den man har, ikke sant? Dermed er de litt trange enda. Det er lov å le nå.

Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 08:10   #14
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Skjørt! Slipper sånt tull.

Gammel 23-05-09, 08:28   #15
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Belte er et must. Har aldri noensinne funnet en bukse jeg ikke trengte belte til. Hvis de passer i lårene er de 10-15 cm for vide rundt livet og jeg må snurpe sammen med belte. Selv om jeg har BMI på 20 passer ikke lårene og rumpa sammen med overkroppen.

Gammel 23-05-09, 12:01   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeans sydd til passform funket. Men noen tok i litt da hun målte livvidden sin. Man skal oppgi den livvidden man synes man skal ha - ikke den man har, ikke sant? Dermed er de litt trange enda. Det er lov å le nå.

(Og hvor var det du dikk ordnet en slik bukse??

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Skjørt! Slipper sånt tull.

Jeg driver og blir en skjørtedame, tror jeg.

Gammel 25-05-09, 13:30   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjøpte dem på makerourownjeans.com
De setter også en fornuftig pris på sendingen så du slipper avgifter.

Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:40   #18
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kjøpte dem på makerourownjeans.com
De setter også en fornuftig pris på sendingen så du slipper avgifter.

Kult! Det må prøves. Hvis de virkelig klarer å lage drømmejeansene mine, så er jo $50,- +porto ingenting.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.