Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nydelige jordbær nå

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-09, 15:39   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelige jordbær nå

Opprinnelig lagt inn av LimboLine, her.

Hvorfor er ikke de importerte bra nok for mange?

Jeg liker dem.

Før syns jeg de importerte jordbærene luktet helt fantastisk, men smakte absolutt ingenting.
Noe har skjedd, for nå er de fulle av smak og sommer og alt.

Gammel 27-05-09, 15:59   #2
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synest de var bare sånn passe, men bedre enn før var de.

Gleder meg til de norske jordbærene kommer, uansett.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 16:29   #3
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt to kurver i dag jeg også. Jeg og ungene kommer nok til å tømme dem ganske fort. Mannen liker ikke jordbær så veldig godt. Han synes det er surt?

Gammel 27-05-09, 16:32   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er stor forskjell i smak på norske og utenlandske jordbær. De norske er stygge, små, mørke og gode. De utenlandske er pene, store og til dels sure og smakløse. Jeg kjøper jordbær og andre bær hele året, men jeg skal ta dere på ordet og forsøke meg på en kurv nå for å se om jeg synes de matcher norske jordbær.

Gammel 27-05-09, 17:21   #5
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Vi drar på selvplukk på sommeren og skaffer egne norske jordbær Gleder meg til sesongen er åpen for det. Det de norske jeg foretrekker. De langreiste er ofte plukket hakket for tidlig og blir smakløse. Men jeg elsker jordbær i alle modningsfaser så jeg hiver nedpå de også

Gammel 27-05-09, 17:23   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg jobber jo på kiwi, og i helgen fikk vi inn et stooooort parti jordbær fra Belgia. Vanligvis er de sure og rare i konsistensen, men disse var kjempegode! De så liksom norske ut i fasongen også. (Runde og klumpete i stedet for spisse.) En kollega og jeg klarte å lange nedpå ca to kurver. Vi plukket litt hist og her når vi ryddet alt inn på fruktkjøla.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 23:11   #7
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ååå, jeg gleder meg til jordbær i hagen.

Gammel 27-05-09, 23:18   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp spist jordbær. :rap: Jeg er med deg smilefjes, de importerte jordbærene smaker kanskje litt mindre, men de er også deilig friske og lett syrlige.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.