|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nydelige jordbær nå
Før syns jeg de importerte jordbærene luktet helt fantastisk, men smakte absolutt ingenting.
![]() |
#3 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nydelige jordbær nåJeg har kjøpt to kurver i dag jeg også. Jeg og ungene kommer nok til å tømme dem ganske fort. Mannen liker ikke jordbær så veldig godt. Han synes det er surt?
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Nydelige jordbær nåJeg synes det er stor forskjell i smak på norske og utenlandske jordbær. De norske er stygge, små, mørke og gode. De utenlandske er pene, store og til dels sure og smakløse. Jeg kjøper jordbær og andre bær hele året, men jeg skal ta dere på ordet og forsøke meg på en kurv nå for å se om jeg synes de matcher norske jordbær.
![]() |
#5 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Nydelige jordbær nåVi drar på selvplukk på sommeren og skaffer egne norske jordbær
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Nydelige jordbær nåJeg jobber jo på kiwi, og i helgen fikk vi inn et stooooort parti jordbær fra Belgia. Vanligvis er de sure og rare i konsistensen, men disse var kjempegode! De så liksom norske ut i fasongen også. (Runde og klumpete i stedet for spisse.) En kollega og jeg klarte å lange nedpå ca to kurver. Vi plukket litt hist og her når vi ryddet alt inn på fruktkjøla.
![]() |
![]() |
|
|