|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler til ikke-gåer?
Dette er min erfaring også. Utrolig fine sko, i veldig mykt skinn, men utrolig stygge etter første gangs bruk. Her ble skoene brukt av fjorårets toåring. Det spiller ingen rolle hvilken modell man velger, fordi skinnet slites av med én gang, så da ser man knapt at skoene egentlig er rosa eller hvilken som helst farge.
|
|
|
#22 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ble også litt overrasket nå. Jeg har ikke vurdert å kjøpe verken sko eller sandaler til snuppa når hun ikke går. Hun bruker Robeez-skinntøfler og noen andre tøysko. Men hun er jo bare 8 mnd da.
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren nok
|
De ER utrolig gode også. Lette og myke.
|
|
|
#24 |
|
ctrl+z
|
Sko er anbefalt av fysio. Sandaler leter jeg etter fordi hun svetter veldig i skoene hun har nå. Vi prøvde barføtt i helgen, men hun satt seg bare på rompa og sa au-au. Dessuten synes jeg at det kan være greit med sko/sandaler i mange situasjoner, for hun går hvis vi holder henne i hendene.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sandaler til ikke-gåer?Fysioterapeuten til lillegutt skrøyt fælt av robeez-skinnskoene og - sandalene vi hadde til ham da han var liten. De uten såle. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Sandaler til ikke-gåer?Jeg anbefaler pediped. De har god støtte til foten, har skinn såle og beskyttelse foran.
|
|
|
#27 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler til ikke-gåer?så etterpå at du ikke likte dem |
|
|
|