Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er din stil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 07:58   #21
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Den er helt tragisk. Jeg trenger seriøst hjelp til å handle helt ny garderobe, og bare kaste alt jeg eier av klær.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 09:46   #22
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Redigerer: Noe jeg har tenkt å gjøre bare mannen kommer seg hjem fra sjøen slik at jeg kan handle i fred og ro.

Jeg liker best klær som har litt kvalitet og som passer kroppen min, og dermed begrenser mulighetene seg (dessverre).

Gammel 23-09-06, 09:53   #23
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Busymum; Kva er du du likar, kler? Kva fargar tenke du at du vil bruke? Kanskje vi kan hjelpe?

Gammel 23-09-06, 10:26   #24
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok ganske lik smak som deg, Majsa.
Jeg er også veldig glad i klærne til by Malene Birger, men har ikke råd til å handle så mye derfra. Odd Molly har også enkelte fine klær, og Bruuns Bazar.
Jeg går ofte i skjørt og kjoler. I høst liker jeg godt genserkjoler med tette, sorte strømper under. Liker smykkene til Dyrberg Kern og Pilgrim.

Odd Molly:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 10:33   #25
Señora

Señora sin avatar

Standard

Da lager jeg en aksjon hjelp Busy med garderoben tråd

Gammel 23-09-06, 10:46   #26
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har sjukt lyst på en OddMolly-kjole!!

Gammel 23-09-06, 11:45   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Odd Molly

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 13:16   #28
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hm, vanskelig å svare på. Jeg må innrømme at min garderobe velges utifra form og fasong på klær. Jeg er ganske lang i livet, og ser derfor litt stutt og bred ut i korte gensere og jakker - selv om jeg er 1.70 lang. Av bukser går det både i olabukser og andre bukser. Ellers velger jeg ofte en tynn genser som er litt lang i livet (type langermet T-skjorte) og noe annet oppå, skinnjakke, dressjakke, genser e.l. Jeg har lite annet stæsj som skjerf, belter, vesker osv.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 13:21   #29
Albertine
Passiv

Standard

Når man veier så mye som jeg gjør er det ikke mye man kan gjøre for å finne en stil. Da må man ta det som passer, ikke det man liker.

Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 13:16   #30
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har nok ganske lik smak som deg, Majsa.
Jeg er også veldig glad i klærne til by Malene Birger, men har ikke råd til å handle så mye derfra. Odd Molly har også enkelte fine klær, og Bruuns Bazar.
Jeg går ofte i skjørt og kjoler. I høst liker jeg godt genserkjoler med tette, sorte strømper under. Liker smykkene til Dyrberg Kern og Pilgrim.

Odd Molly:

Selges Odd Molly klær i Bergen?
Har de en nettbutikk?

Gammel 26-09-06, 13:34   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ha forskjellige stiler ut ifra humøret egentlig, men stortsetter jeg litt "guttete" kledd.

Slitt dongeribukse, t-skjorte eller høyhalset polo og en treningsjakke. Og så bruker jeg mest joggeskoaktige sko.

Til vintern bruker jeg duffelcoat og litt grovere joggesko (hvis man kan parre en fjellsko med joggesko så er det resultatet av det jeg bruker på vintern)

Gammel 26-09-06, 13:39   #32
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Selges Odd Molly klær i Bergen?
Har de en nettbutikk?

Jeg vet ikke, men her finner du kontaktinfo for Norge:

http://www.oddmolly.com/

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 14:00   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min stil... Slaskete?

*lei av alt*

Gammel 26-09-06, 14:21   #34
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Min stil... Slaskete?

*lei av alt*

Du er bare søt!
Hvem andre kommer i Mummi t-skjorte på fest?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 15:27   #35
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Du er bare søt!
Hvem andre kommer i Mummi t-skjorte på fest?

Jeg kunne finne på det jeg altså Etter at jeg fikk de 2 små har det gått raskt nedoverbakke med ianas klesstil - trenger seriøs hjelp

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 18:59   #36
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

På jobb har jeg en casual stil. Noen ganger pynter jeg meg mer enn andre, men sånn jevnt over må jeg føle meg fresh for at humøret skal være deretter.
Bruker kun jeans og skal jeg være litt finere enn til vanlig, tar jeg sko med hæl, enten støvler eller pumps-aktige sko. Tar gjerne på smykker eller skjerf.
Veske har jeg alltid med og den MÅ matche beltet :matchefreak: Jeg har endel vesker og en del sko kan du si. Bare spør mannen min

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:11   #37
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Jeg er en typisk kandidat for "bli ny".
Går stort sett i de samme klærne både på arbeid og i fritiden, og det er fordi de passer.
Det er ikke det at jeg ikke vil, men tid og energi strekker ikke til. Dessuten hindrer størrelsen de flotteste plaggene. Men en dag, da skal de får se...

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:55   #38
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

MIn stil er stort sett dongeribukser og ullgensere. Ikke spesielt spennende.

Gammel 26-09-06, 22:19   #39
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som regel sorte klær, skjørt eller kjole.
Tidligere brukte jeg kun lange skjørt, men i det siste har jeg også brukt ting som er litt kortere (knelangt) sjøl om det ser ut som jeg går med lårene ned i skoene.
Og fotformsko!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:42   #40
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke helt hvordan stil jeg har. For tiden er jeg glad i omslagskjoler eller ullkjoler over bukse eller strømpebukse. Jeg bruker mye smykker og belter. Fargene mine er stort sett rødt, sort, brunt, turkis, lilla og forskjellige hvite nyanser.

Jeg liker å eksperimentere med klær og kan kle meg skikkelig kontoraktig med dressbukser og pumps den ene dagen, og mangefarget kappeskjørt den andre dagen. Jeg liker godt tweed og ull. Bruker selvsagt mye jeans også, med pene topper og cardigans til. Tunikaer og skjortekjoler har jeg også litt dilla på nå. Og cardigans i ull har jeg alltid hatt dilla på.

Kjøper aldri dyre merkeklær, men holder meg til H&M, BYoung, Vila og av og til Vero Moda, Bik Bok og Popin. Og selvsagt masse andre butikker også.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.