Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken blomst/plante er din favoritt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-09, 22:12   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken blomst/plante er din favoritt?

Jeg har gått en lang tur i kveld og har snust inn naturen rundt meg. Mitt favoritt-tre/busk er syrin. Jeg elsker lukten av syriner, det minner meg om min mormors hage i min barndom. Og jeg synes de er nydelige å se på.
syrin.jpg

Så er det lupiner da. Jeg kan la øynene hvile på dem når jeg sitter på i bil der de fyller hele veigrøfter. Jeg bare nyter synet av dem. Og så minner de meg selvfølgelig om bryllupet vårt der vi pyntet kirken og lokalet med dem. Og ikke minst kvelden før bryllupet da vi var ute på tokt sent på kvelden for å plukke dem.
lupiner.jpg

Hvilke er dine favoritter og hvorfor? Og bilder er nærmest påkrevet så jeg vet hva det snakkes om, jeg har ikke akkurat grønne fingre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.