|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?Du får ikke inn skapene på det minste gjesterommet, med en sovesofa?
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?
Det er jo en løsning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Hehe, det verste blir vel å flytte skapene, men han blir sikkert glad for den ekstra gulvplassen, tenker jeg.
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?Ja, tror vi må ta turen på IKEA for å se hva de har. Det er jo begrenset hvor mye sånne sovesofaer tas i bruk, så jeg har hvert fall ikke tenkt å stille for høye krav til komfort, tror jeg. Vi har jo en tykk og god overmadrass, så den kan jo brukes oppå evt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?Du kan jo male tre av veggen i en lys/hvit farge og den fjerde i en blå/grønn farge som passer sammen. Får du sengeteppe, gardiner og puter som passer til malingen så tror jeg det blir veldig flott. En blomst, levende lys eller noe bilder i vinduskarmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?hvis du skal innrede et helt rom som garderoberom så anbefaler jeg å se på Pax fra Ikea. De finnes i ulike høyder og bredder, og har masse fint man kan putte inn i dem i form av ulike skuffer, hyller, stenger osv osv. Og i forhold til andre leverandører er det overraskende billig.
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?Se den, ja, den var fin! :sjekker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Enig i det, men den sofesofaen der tar liten plass og er så lett at du kan bære rundt på den, så ikke vanskelig å flytte etter behov. Veldig grei unger-ser på tv-og grisersofa. Ellers har jo Ikea sovestoler også...
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?Det kan også være mulig å bygge opp senga med skap/skuffer under. Jeg så en fiffig løsning i denne månedens Mamma, hvor de hadde brukt lave kommoder til å heve senga.
![]() |
#10 |
Whatever, never mind
|
Jeg har ikke sett bladet Mamma, men Elfa har også et forslag til oppbevaring under seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?Vi har IKEA sovestoler på kontoret vårt. De tar ikke større plass enn en vanlig sofa (to stoler ved siden av hverandre), men blir normalstørrelse seng når de rulles ut. De er overraskende gode å sove i.
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvordan innrede bittesmå soverom på en OK måte?Ja, jeg må nok ha en eller annen form for soveløsning der inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
Kjøper du gavl, så skrues den fast til rammemadrassen (det er hull til det altså - vi har galv fra IKEA men seng fra en annen butikk, gikk så det susa)
![]() |
#16 |
Off the map.
|
Ja jeg er enig med denne. Hvis dere har et loft som dere skal innrede kan dere kjøpe en skikkelig sovesofa der oppe når det er klart. Så kan det være litt jallaløsning inntil da. Det er bedre det enn å lage et dårlig garderoberom pga at det må være sovesofa der inne.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Den øverste her er bare for barn, små barn. Den er for kort for voksne. Den underste kjenner jeg ikke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|