|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?To voksne og to barn i en treroms på 63 m2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi har akkurat flyttet fra 42 m2 til ca 86 m2, og føler det nesten som om vi har kommet til himmelen |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er fire på 115 m2. Passe stort, men hadde gjerne hatt en bedre planløsning (større bad og kjøkken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?
Jeg kjenner igjen den følelsen. Vi flyttet for to år siden, to voksne og en toåring fra 50 kvadrat og ett soverom, til 93 kvadrat og 3 soverom. Nå har det kommet en liten til - som foreløpig liker best å være tett inntil et av de andre familiemedlemmene, og som dermed ikke tar så stor plass.
![]() |
#5 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?60 kvm og litt crappy planløsning. Foreløbig har vi jo bare to deltidsbarn, men det kan bli interessant når frosken kommer og vi til stadighet skal huse tre i alderen 0-3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Jeg ville gjerne hatt mindre plass enn vi har. Jeg aner ikke hvor stort dette er, men 200-250 kanskje?
![]() |
#8 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?vi er en voksen (meg) og to barn og har 71 kvm. Jeg syns det er passe, men skulle gjerne hatt et ekstra soverom og/eller et vaskerom.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?
Godt presisert.
![]() |
![]() |
#11 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi bor på 150 kvm, fordelt på tre etg. To voksne og to barn. Vi mangler lagringsplass, ellers ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi har 115 kvm grunnflate, men full kjeller som skal delvis innredes etter hvert. Synes ikke vi har for mye plass. Vi er to voksne og ett barn.
![]() |
#15 |
Unik
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Sidan me ikkje kan ta med oppe pga lav takhøyde, bur me i realiteten på 40 kvm. Men sidan oppe er einaste muligheten for å ha soverom så blir det tatt med. Då havner me på 62 kvm meiner eg.
![]() |
#16 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi bor to voksne og ett barn på 120 tror jeg .Grunnflate på 80 og like stor andre etg men det er skråtak og da faller en del bort. Tre soverom og liten loftstue. Og helt nytt. Eller, nesten, det var nytt da vi flytta inn for et og et halvt år siden.
![]() |
#17 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er to store og to små på ca 170 boarel pluss stor lagringskjeller og lagringsloft, men sistnevnte er ikke ferdig med gulv. Pluss carport som vi lagrer masse sykler, gressklipper and you name it. Vi har god plass, 5 rom og to bad, men jeg er lei av oppussingsobjekt (fordi jeg vil ha det nytt og perfekt i en fei), vi er på vei mot å selge. Planløsning har veldig mye å si.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?Vi er fire stk og bor på 75 m2. Det er to små soverom. Men vi har et hus med 75 m2 i grunnflate og en kjeller som bare venter på å bli pusset opp og brukt som BOA. Den inneholder i dag en garasje, vaskerom og masse rot og skrot. Så vi har 75 m2 med bod egentlig. I tillegg så har vi 36 m2 i kjelleren på garasjen som skal bli BOA, kjellerstue til gutta om et ti år eller så. Vi har med andre ord areal nok. Det må bare pusses opp litt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvor mange kvm bor dere på?To store og en liten på 70 kvm. To store og et frø flyttet fra 27 kvm så vi synes vi har masse plass
![]() |
|
|