Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Umulig å lade Sony Ericson-mobiler?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-09, 13:22   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Umulig å lade Sony Ericson-mobiler?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Du får til å lade den om du er litt tålmodig og vipper litt på ladedingsen noen ganger. Dessuten bør den ikke bli helt tom for strøm. Min har vært sånn lenge (og mannens gamle var sånn - den hadde dog den gamle ladertypen med liten plugg), men nå er den faktisk helt ok igjen. Plug and play.

Klart det ikke er holdbart, men jeg har ikke råd til ny telefon. Jeg har dessuten fått min brors avlagte telefon og er sikkert beyond garantitida.

Jeg vipper og jeg dytter, og jeg holder, men på min telefon får jeg ikke så mye som et lade-pling, og den var ikke helt utladet heller. På mannens gamle får jeg av og til kontakt i ett sekund, og det blir det jo ikke mye lading av.

Plasterfjerner er nå innkjøpt, så får vi se om det hjelper, da.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 13:42   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har samme problem med min Sony Ericsson, men foreløpig går det bra å dytte og bende litt på laderen. (Har en sånn lader med to små pinner i hver ende.) Nå håper jeg bare telefonen holder til over sommeren, da jeg er tilbake på jobb og kan få ny. Etter fire år er vel ikke det for mye forlangt?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:37   #3
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har samme problem med min Sony Ericsson, men foreløpig går det bra å dytte og bende litt på laderen. (Har en sånn lader med to små pinner i hver ende.) Nå håper jeg bare telefonen holder til over sommeren, da jeg er tilbake på jobb og kan få ny. Etter fire år er vel ikke det for mye forlangt?

Syns du fortjener en ny en ja

Min SE har også samme problem. Den er 2,5år gammel. Da jeg fikk tak i en annen lader med flere pinner forsvant problemet. Har prøvd to forskjellige av den typen med to små pinner, og der måtte det lirkes.

Gammel 18-06-09, 21:26   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Livreddende nødhjelp bare for å bli kastet i en skuff, altså. Akk, ja. Gratla m/ny telefon, da.

Gammel 18-06-09, 21:33   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Må si at SE hadde mye bedre lyd, særlig bass. Kanskje jeg bare skal fortsette å bruke den som MP3-spiller...

Gammel 18-06-09, 21:44   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Min SE sluttet å ladde i fjor vår. og sendte han ikk og de sa at det var fukt i den mellom laddepunkt og mobil .
hadde aldri hatt han i fukt eller noe

Samme skjedde med den nye..

SE suger lut

Men mann har en se som er 3 år og den har han på badet ute i regnet osv men den fungerer kjempe bra

Gammel 18-06-09, 21:46   #7
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

skylder ofte på fukt for å slippe unna garantirep

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:47   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

skylder ofte på fukt for å slippe unna garantirep

Men jeg hadde elkjøp forsikring og den dekker fukt

Gammel 18-06-09, 21:37   #9
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk til beskjed at det er laderen som klikker, sånn ca etter et år så tar de kvelden*erfart* Men er mulig å få de til å virke igjen, prøv å skru av telefonen mens du lader eller rett og slett kjøp en ny lader(få de i butikken til å prøve å sjekke at det ikke er batteriet/telefonen som er død)

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 22:04   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan også hjelpe å risse/skrape litt på ladepunktenes kontaktflate med en synål, i tilfelle det ligger dritt der og man ikke har aceton. :siste utvei: Det gir bedre kontakt. Funket for meg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 22:43   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Jeg vet ikke om jeg skal forbanne eller omfavne den nye lilla telefonen. Jeg har fått lagt inn musikk via USB-kabelen, men jeg har store problemer med å ringe, og, ikke minst, legge på...

Gammel 19-06-09, 12:51   #12
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg vet ikke om jeg skal forbanne eller omfavne den nye lilla telefonen. Jeg har fått lagt inn musikk via USB-kabelen, men jeg har store problemer med å ringe, og, ikke minst, legge på...

Er ikke det et ganske kjent problem blandt oss damer?

Gammel 18-09-09, 22:02   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips! Maken til Blåmanns digre Nokia skal jeg i alle fall ikke ha. Man blir jo latterlig hjelpeløs av å måtte kludre på et tastatur når man skriver meldinger. Jeg blir så rasende av at ting tar sånn tid. Egentlig hadde jeg tenkt meg en grønn telefon, men jeg vet sannelig ikke. Minst mulig fancy, i alle fall.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.