Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva får mannen …

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-06, 23:26   #1
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får mannen …

Mannen får en Helle-kniv og en kjempefin genser fra Lindeberg.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 01:01   #2
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han får klær. T- skjorter, gensere, boxere. Vi er enige om å tone det hele litt ned i år.

dutte er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 15:36   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har klart å finne meg en mann som har bursdag 1. juledag, så jeg må virkelig vri hjernen min for å komme med gode juleidéer....

Til jul får han ny lommebok i skinn, after shave balm fra Hugo Boss og bitssett fra prinsen...

TIl bursdagen sin får han sort kashmirgenser og grønn langermet t-skjorte (til å ha under har jeg tenkt) i tillegg til den siste Pondusboka...(min mann, kultureliten.. )

Gammel 23-12-06, 01:43   #4
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Han får ny barbermaskin av meg, han har klaget på at den han har ikke er noe bra, av ungene får han ei pakke med noe godlukt,
Jeg har akkurat fått nye tenner i overmunnen av han, det kostet 32.000 kroner og så har han kjøpt en bruktbil til meg for 32.000 kroner så det regner jeg med er mine julegaver i år.
Har jo akkurat pusset opp stua, og fornyet alle møblene der, ble ferdig å møblere nå i kveld. så jeg har vel blitt litt bortskjemt dette året her,

Gammel 28-12-06, 03:38   #5
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Han får ny barbermaskin av meg, han har klaget på at den han har ikke er noe bra, av ungene får han ei pakke med noe godlukt,
Jeg har akkurat fått nye tenner i overmunnen av han, det kostet 32.000 kroner og så har han kjøpt en bruktbil til meg for 32.000 kroner så det regner jeg med er mine julegaver i år.
Har jo akkurat pusset opp stua, og fornyet alle møblene der, ble ferdig å møblere nå i kveld. så jeg har vel blitt litt bortskjemt dette året her,

Fikk flere julegaver av mannen, fikk 3000 kroner av han også.

Gammel 23-12-06, 02:09   #6
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøpte et Speilrefleks Digital kamera til oss for 3 uker siden.
Canon EOS 400D Digital SLR m/18-55 objektiv, 10.1MP, 2.5" LCD, DIGIC ll

Michayla er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 03:02   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får radio, i år igjen. En Tivoli Audio PAL denne gangen. (Han har dilla på radioer.) Dessuten får han en liten osteklokke. (Ja, det er han som ønsker seg det – ikke meg. )

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 03:31   #8
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

En liten gitarforsterker til hjemmebruk fra Odin, en gitarkasse fra Ask og tøfler fra meg.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 18:36   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dreambox, en Bjørn Borg-boxer og en jeans!

Gammel 27-12-06, 21:28   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Han fikk av oss Timerland støvletter og Helly Hasen dunjakke
Det ble noen småpakker med bla flere par hvite tennisokker (kun til jobb bruk..han er baker) kul bokser, refleks fra hunden (til å bruke på tur) og annet morsomt småtterier

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.