|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?
Før- og etterbilder følger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Turkist er fint til, men også grønt.
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Vi hadde brunt soverom tidligere. Tre lysebrune vegger, en mørkebrun, mørkebrune gardiner og brunt sengeteppe. Det ble ikke for mørkt. Vi var veldig fornøyd med rommet.
![]() |
![]() |
#26 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Vi hadde to brune vegger i forrige leil. Det var mørk brun tapet med sånn brokade-mønster-aktig. Sjokoladebrune gardiner og sengeteppe. I tillegg stor lysekrone med gull og prismer. Det var sååå deilig å sove der
![]() |
#27 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Jeg lå faktisk å funderte på dette mens jeg ammet Rusket i natt. Sjokoladebrun, fuksia, lys rosa og vårgrønn/eplegrønn tror jeg kan bli fint. Eventuelt sjokoladebrun, turkis og lime.
![]() |
#29 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Jeg synes lilla er veldig fint til brunt også. Jeg ville beholdt brune gardiner og kuskinn, og evt fått tak i et lilla sengeteppe (bruker man det altså :rer sjelden opp: ) og andre små fargeeffekter.
![]() |
#30 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Vi har sort soverom. Og det er vanvittig deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Sjokoladebrunt er fint til lyseblått også, synes jeg. Hvorvidt jeg ville valgt brune gardiner kommer helt an på stoffet (tungt eller lyst og lett) og om jeg ville stenge ute lyset eller ikke, og strørrelsen på rommet. Det kan bli veldig dominerende med mørke tunge gardiner på et lite rom med lite lys... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Syns det høres lekkert ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
brunt og hvitt/creme er kjempefint |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Sviiisj!!
|
Vi sikter mot "hule-aktig" på vårt soverom når det skal males. Vi vil ha mørke vegger, det er ingen vits i at det skal se stort ut, det er uansett bare plass til å sove der.
![]() |
#35 |
Sviiisj!!
|
Vi skal forøvrig ha en mørk grågrønn farge, hel-brunt hadde nok blitt litt voldsomt.
![]() |
#36 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Blir et brunt soverom-theme for mørkt, tror dere?Vi har beige vegger (aner ikke hvilken det er) med en sjokoladebrun fondvegg. Mørkebrune lingardiner. Sengetøy går som regel i beige-, rosa- eller lillatoner. Veldig fint, synes jeg!
![]() |
|
|