Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sykdom og reise

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-09, 11:37   #21
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Sykdom og reise

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Rett foran med på vei hjem fra Egypt i vinter satt det en dame med omgangssyke. Hun kastet opp minst tredve ganger på de seks timene på flyet. Jeg tror hun var for syk til å gråte, ellers hadde hun nok gjort det også.

Stakkar... Men - ingen av oss ble smittet ihvertfall.

I en sånn tilstand har man ingenting på et fly å gjøre i mine øyne, jeg hadde blitt litt provosert jeg. Rett og slett fordi det er en selvfølge at man blir avvist dersom man er såpass syk. Kan legge til at min sønn ble avvist en gang fra å fly alene fordi han var syk, de ville rett og slett ikke ha ham ombord.

Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 17:39   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Sykdom og reise

Jeg vil tro at hun ble tatt med fordi det var flyet hjem igjen - de kunne jo ikke sette igjen en magesyk passasjer i Afrika heller. Ikke noe godt reklametriks det.

Jeg vil tro sønnen hennes var syk en stund etterpå, for han satt ved siden av og hadde oppdraget med å løpe frem og tilbake med spyposene.

Jeg fikk stadfestet at jeg ikke er like pinglete som jeg pleier å være for sånt når jeg spiser, for middagen min smakte ypperlig.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.