|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen
Jepp!
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenSi det du, er det en generell oppfatning om at når det endelig ikke er frossent så må vi tåle det som kommer. Selv plages jeg ikke av varmen, jeg elsker det så jeg nyter dagene. Har full forståelse for de som klager også da, skjønner at det kan være direkte plagsomt. |
|
|
|
#3 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenDu skal ikke klage på varmen
|
|
|
#4 |
|
tankefull
|
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen
Her er jeg også. Jeg elsker varmen, og jeg har mye mindre vindt nå enn når det er surt og kjølig. Men jeg skjønner godt at noen plages av varmen også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenJeg er overlykkelig over varmen. Jeg fryser nesten bestandig, så nå er det supert. Fremdeles med dyna på om natta også. |
|
|
|
#7 |
|
intro
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tøff
|
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenEtter klokka ti er det nå deilig på balkongen vår. Ti på kvelden. Ellers har jeg en baby som koker, som nesten ikke vil spise, og som slett ikke vil sove, så jeg vil få legge inn en liten klage jeg óg. Jeg kan jo ikke ta henne med meg å ligge å duppe på en flytemadrass i Nøklevann hele dagen heller.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Det er det jeg føler litt og. Man MÅ liksom elske stranden. Man må elske å være ute hele dagen. Hvis ikke blir du sett litt rart på. Føler jeg.
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Her også. Blåmann har dog vært så vennlig å ta med seg vogna i bilen i dag, så vi kommer ingen vei.
|
|
|
|
#14 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenHer i huset nyter vi varmen og lange dager ved sjøen, bading og krabbefangst. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ctrl+z
|
Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg hadde nok klagd betydelig mindre hadde jeg kunnet være ute med båten f.eks. Her inne i byen (og ikke minst på kontoret) er varmen drepende. Såh det såh. :fnys:
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 29-06-09 kl 14:43. Årsak: Litt vesentlig å få med seg alle ordene :plystre: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenMan burde ikke være på stranda hvis man ikke vil, men det gjør dagen mer overkommelig syntes jeg. Man får kjølt seg ned med jevne mellomrom, sitter og skravler og leker med barna. Koselig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenOg jeg forbeholder meg retten til å klage på været til vinteren også. Det må ikke være enten-eller.
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenJeg klager litt på manglende nattesøvn. Det gjør det alt for fristende å legge seg til å sove her på kontoret, her er det nemlig air conditioning og nydelig sovetemperatur.
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenSannsynligvis varer denne hetebølgen mye kortere enn vinteren, så for oss som elsker sommeren og hater kulda vinner dere uansett.
|
![]() |
|
|