|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?
Vi får uplanlagt besøk 1-2 ganger i uka. Min mor, svigers, svigerinne, nabo-vennepar-med-jevngamle-barn, men jeg skulle veldig gjerne hatt mye mer overraskelsesbesøk.
|
|
|
#22 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Kaffe og vann. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Kaffe, te eller vann.
|
|
|
#24 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Ingenting hvis ikke de spør. :dårlig vert: Jeg er faktisk ganske dårlig på å servere ting når jeg får anmeldt besøk også. Alt kommer an på når og hva slags besøk det er. Jeg har aldri skjønt hvorfor man alltid må servere noe og jeg forventer ingeting når jeg er på besøk. Er jeg tørst så spør jeg om jeg kan få et glass vann.
|
|
|
#25 |
|
Pauset
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Ingenting. Kommer de uameldt så kan de få drikke. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Siden jeg jobber ennå (ferie snart) så kommer de fleste uanmeldte på kvelden.Typisk venninner som er ute å går kveldstur osv. Sjer ikke så ofte. Men sist det skjedde fikk de et iskaldt glass hvitvin. Det var de meget takknemlige for!
|
|
|
#28 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Det vi har som passer seg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Når jeg tenker meg om har vi jo nesten alltid is fra isbilen i fryseren.Glemmer det alltid.. er ikke så glad i is.. Det skal jeg jammen servere uanmeldte gjester neste gang
|
|
|
#31 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Vi har is i fryseren, noe som passer fint når det er så varmt som nå. Vi har veldig sjelden noe særlig fancy å dra fram.
|
|
|
#32 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Kommer an på hva vi har i huset. Frukt, kjeks, lager vafler... Nå på sommeren holder det ofte med litt å drikke
|
|
|
#33 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Vann eller brus nå på sommeren. Evt øl om vi har. På vinteren får de te eller pulverkaffe (Vi drikker ikke kaffe her i huset). Om vi har kan det bli frukt, is eller kjeks også, men det har vi ikke alltid.
|
|
|
#34 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Sjeldent vi har noe liggende, ikke fullt så sjeldent at det kommer uventet besøk. Det går som regel i vann/saft/kaffe/te. Har lært meg å ha en pose med vaffelmix liggende i skapet. Nå som det er sommer har vi som regel is liggende. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?
Ikke særlig ofte med uanmeldt besøk her heller, heldigvis!
|
|
|
#36 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Jeg vil helst ha MER uanmeldt besøk.
|
|
|
#37 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Man tager hva man haver
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Får ofte uanmeldt besøk og de får som regel bare kaffe/vann. Regner ikke med at de kommer for å få storveis servering, men for å skravle. De kommer jo igjen og igjen, så tror jeg har gjettet riktig. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Kaffe, vann, eplejuice. Is om det skulle passe sånn.
|
|
|
#40 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Vann eller saft å drikke. Sjeldent det er brus igjen etter helgen. Nå for tiden har vi diverse sjokolade fra taxfree liggende. Slik går det når jeg har svangerskapdsiabetes. Da spises ikke godteriet opp med en gang. |
|
|
|
![]() |
|
|