|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velge bilstol
Og handler man temmelig mye, husk at der er faktsik grenser for hvor store verdier det er lov å ta med over grensa uten å fortolle... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Han fra HTS som var hos oss snakket i allefall positivt om maxi cosi, sa at det var et bra sete, og det eneste merke av andre bilstoler som vi kunne få lov til å ha i stativene vi har leid av dem, men det er ikke mange som ville godtatt noe annet merke i stativene som de leier ut.
|
|
|
#23 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Velge bilstolAt du har hatt en positiv HTS mann hos deg betyr jo ikke at alle er sånn. Jeg har lest om mange som har helt andre opplevelser med HTS. De har jo ofte stand osv på Barnas Hus. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Ja alle har vel forskjellige opplevelser. Det at du og flere med deg har hatt negative opplevelser betyr jo heller ikke at alle har det. For eg er ganske sikker på at mange med meg har hatt positive opplevelser også. Sånn vil det vel være med det meste.
|
|
|
#25 |
|
tankefull
|
Sv: Velge bilstolJeg syns også at DL er det enkleste setet å feste. Deretter kommer MultiTec på en god nr to. Har man to sett forankringsseler, så er det ingen problem å flytte på det setet heller. |
|
|
|
![]() |
|
|