|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagesekk?
Vår ble kjøpt på XXL. Denne sekken vant forresten testen for barnehagesekker i F&B i fjor høst
|
|
|
|
#23 |
|
trøtt
|
XXL har i hvert fall noe fra Helsport. Finner ikke elg-sekken på nettsidene, dog...
|
|
|
#24 |
|
trøtt
|
Sv: Barnehagesekk?Ja, den elgsekken virker veldig bra, altså. Jeg har vært på tur med barn og elgsekk, og ville vurdert den til egne barn dersom vi ikke hadde Berganssekk fra før.
|
|
|
#25 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagesekk?Jobber i natur barnehage og går på tur 4 dager i uke.
Sist redigert av Grøten : 10-07-09 kl 01:03. Årsak: La til tekst. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Barnehagesekk?Jeg kjøpte en Fjellsport Vestveggen 15liter sekk på gsport for 4 år siden, og prisen var halvparten av Berganssekken.
|
|
|
#27 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagesekk?Vi har Bergans. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Barnehagesekk?Vi har brukt bergans til våre. Han som begynte da han var 1 år fikk 12 l sekk og den brukte han til han var ferdig i bhg. Ho som begynte da hun var 4 år fikk 18 l sekk og bruker den fortsatt som tursekk (ho er nå 9 år).
|
|
|
#29 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Barnehagesekk?Bergans sekk har vi hatt til LilleVenn også. Sitter godt på, og er liten nok til at de kan bære den selv etter hvert. Prøvde å overtale henne til å ha Bergans skolesekk også, men der måtte jeg kapitulere. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Barnehagesekk?Bergans er super og det skal visstnok være plass til ski i sidene på sekken slik at de kan bære dem selv (når barna er store nok). Det beste er sikkert å ta med barnet for å prøve sekk, men i vår bhg har de fleste bergans og det ser ut som de passer barna bra. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Barnehagesekk?Vi har en av de minste til Bergans, veldig fornøyd med den selv om den rakk ham til anklene i begynnelsen.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 12-07-09 kl 00:47. Årsak: La til bilde og produktbeskr. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagesekk?Vi har den aller minste til Bergans; Lindesnes 10 liter. Den blir nok kanskje litt for liten etterhvert, men akkurat nå fungerer den supert! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
maler
|
Sv: Barnehagesekk?2003-modellen har bergans 12 liter, 2002-modellen har bergans 18 liter. Veldig greie sekker. På barnehagen vår krever de sekker som har midjebelte og lukking foran, de bærer sekk med drikkeflaske og skiftetøy når de er på tur. Og de er på tur 2-3 dager i uken, så det blir mye sekkbruk. Jeg kommer til å kjøpe en 18-liter til nå som tursekk til 2003-modellen på skolen, mens lilleplutten får overta 12-literen.
|
|
|
#34 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Barnehagesekk?Mi snuppe på 15 mnd som skal starte snart fikk en lett liten sekk hun kan bære selv. Kjøpte en lekker "Hopsideisi"-sekk på ebay. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#37 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagesekk?Var og så på Bergans-sekkene i dag, og da har de jammen min sann klint på kamuflasjemønster på sekkene.
|
|
|
#38 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Barnehagesekk?Vi har også bergans til våre 2. Til storebror kjøpte vi brukt og det vises ikke at den er brukt, lillebror fikk i dåpsgave. er veldig fornøyd med denne sekken.
|
|
|
|
#39 |
|
maler
|
Jeg synes de med kamuflasjemønster er litt fine også jeg da. Muligens fordi jeg er litt lei av de røde.
|
|
|
#40 |
|
Epikur
|
Sv: Barnehagesekk?Vi har også hatt Bergans til vår eldste og kommer til å kjøpe det til den ferske barnehagejenta i august. Veldig fornøyd med den og etterhvert som de går litt turer, så er fet bra å ha en sekk som er god å bære.
|
![]() |
|
|